Aviseringar
Rensa alla

Um-träff i överallt


Ämnesstartare

passaro:

Skulle ju dit för typ 4 år sen för att hälsa på Sockerfritt och Natha, inget än

Väldigt dåligt av dig [no-no] Jag tror att Tobbish ska träffa sockerfritt inom en inte allt för snar framtid, haka på. Och sen kan du dricka rom med mig [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Väldigt dåligt av dig Jag tror att Tobbish ska träffa sockerfritt inom en inte allt för snar framtid, haka på. Och sen kan du dricka rom med mig

Oh, skall skrika på honom och henne då.
Wöööö[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misstänker starkt att alla hade lidit av både alkoholism, ätstörningar och klamydia efter ungefär fem veckor. Låter askul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Misstänker starkt att alla hade lidit av både alkoholism, ätstörningar och klamydia efter ungefär fem veckor. Låter askul!

det är drömmen


   
SvaraCitera

Um:are som bor eller har tankar på att bo i Helsingborg kan gärna skriva ett sött litet PM, delar gärna lägenhet med en UM:are oavsett om de är tjej eller kille. Kille så blire en grabblya, äre en tjej så kanske det kommer se lite beboligt ut ^^ Så släng iväg ett PM då!! [wink]

And one more thing, I like to party. Party hard!! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor med flera UM:are. [love]

Adopted:

grabblya

Vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Vad är det?

hade precis tänkt ifrågasätta fördomen om att det kommer att bli mysigt och städat bara för att det är en tjej och en knarkarkvart bara för att det är en kille, så ba gjorde du det.


   
SvaraCitera

isola:

hade precis tänkt ifrågasätta fördomen om att det kommer att bli mysigt och städat bara för att det är en tjej och en knarkarkvart bara för att det är en kille, så ba gjorde du det.

Haha jag kanske uttryckte mig dåligt det kan jag nog erkänna [ops] Men vi struntar i min fördomsfulla tidigare kommentar och ser det positiva istället, shall we? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adopted:

Men vi struntar i min fördomsfulla tidigare kommentar och ser det positiva istället, shall we? [bigsmile]

nej. ingen kommer vilja bo med dig nu.


   
SvaraCitera

Ingen upplyst människa vill väl bo med en sexist
Vad handlade tråden om nu igen
Orkar inte scrolla upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror ni skulle kasta ut mig efter två minuter pga är för pedantisk.


   
SvaraCitera

Förlåt mig!!! [sad]


   
SvaraCitera