Aviseringar
Rensa alla

um-träff i Stockholm 15 augusti [INFOTRÅD!!]


Ämnesstartare

Som senast möte vid ringen på centralen för ALLA som vill ha sällskap, mest riktat till ickestockholmare förstås eftersom ni inte vet vad tunnelbana är.

Tiden blir denna gång 14.00 och vi åker 15.00, helt enkelt för att nästan alla dök upp strax innan 15.00.
Se till att ha någon att ringa/smsa ifall ni kommer senare eller innan och kanske redan då vill få någon guidning för packning eller vad annat kan tänkas.

Blir väl jag och ...kanske nån mer som dyker upp där först, denna gången med en [tard]​-t-shirt.

Det lutar mot Tanto som plats för träffen, men det är inget bestämt ännu. Det är dock ~enda konkreta förslaget jag sett, men varsågod att diskutera 🙂 nån måste veta en exakt plats dock! jag har ingen aning om var/vad tanto ~är.

Dold text: tack Issen för mallen

folk som sagt att de kommer: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=266038&page=-1#bottom


   
Citera

Vem fixar bergsprängare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

enna gången med en [tard]​-t-shirt.

vafan, vill också ha en tisha med mitt användarnamn på! borde skaffa, ingen skulle känna igen mig ändå. lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Vem fixar bergsprängare?

Discomannen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasen vad nice....dock så kommer väl jag att vara på Centralen runt 10 svensk tid...Men det finns säkert nån bar där som jag kan hänga så länge i! Sånt fixar sig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske dyker upp, men då behöver jag guide av nån snäll UMare för jag lär nog ta bilen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

Tanto

variabel:

bestämt

Bra.[wink]

Jag kommer senare, eller kanske kommer till centralen. Men mest troligt senare............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

jag har ingen aning om var/vad tanto ~är.

medborgarplatsen, sedan tar man en buss eller går, bara ta en titt på eniro så hittar du ;P

(Tanto är en park där polisen kommer, men man får dricka om man är över 18?) brukar vara mycket folk där, och man kan bara gömma drickan om polisen kommer, eller sitta lite på sidan


   
SvaraCitera
Issen

Underbarnet:

medborgarplatsen, sedan tar man en buss eller går, bara ta en titt på eniro så hittar du ;P

Sluta lura i folk massa dumheter.

variabel:

Tanto

Tunnelbanans röda linje till Hornstull är det enda rätta, alternativt om man kommer söder från stan så kan man åka till Gullmarsplan och ta buss nr 4 till Hornstull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Sluta lura i folk massa dumheter.

erm, så brukar jag komma dit..


   
SvaraCitera
Issen

Underbarnet:

erm, så brukar jag komma dit..

Det går inte ens buss från medborgarplatsen till tanto


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Det går inte ens buss från medborgarplatsen till tanto

jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jag kommer

[love]


   
SvaraCitera
Issen

Underbarnet:

jo

Nej det gör det inte alls...


   
SvaraCitera