Aviseringar
Rensa alla

UM-träffen 24/1 flyttad till 17/1


Ämnesstartare

Skaffa SJprio så åker ni för 25 spänn resan hela januari förutsatt att du är ungdom.[smile]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Varför? [shake]

När du ska komma så försämras listan grovt


   
SvaraCitera

Hezkirin
BTA/GK
davvelito
Moderkakan (ev)
mopsen (hon som inte vågar hälsa på folk irl trots att de snackat i telefon många gånger)
Strongo (kanske)
Veritas


   
SvaraCitera

Får jag komma?


   
SvaraCitera

God Konsument:

Har faktiskt också försökt hålla bokstavsordning i alla trådar. [blush]

Det är bra.

BTA/GK
davvelito
Hezkirin ([mad]!)
Moderkakan (ev)
mopsen
Strongo (kanske)
Veritas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Vi behöver fortfarande en lokal att vara i, förslag är välkomna.

asså alla kan gå till elverket!! du vet där man festar!! alla kattiga boys och guzzar som jag går dit i shakar ass!!!! min crew kommer vara där så om nån jävel kaxar har vi backup! fett nice de blir assow!


   
SvaraCitera

INTE SOM DUUU:

asså alla kan gå till elverket!! du vet där man festar!! alla kattiga boys och guzzar som jag går dit i shakar ass!!!! min crew kommer vara där så om nån jävel kaxar har vi backup! fett nice de blir assow!

Är det inte typ 13-årsgräns?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20Dollar:

Skaffa SJprio så åker ni för 25 spänn resan hela januari förutsatt att du är ungdom.[smile]

Om det nu funkar, jag har inte lyckats hitta några resor med mitt medlemsnummer. [shake] Men har inte kortet så kanske är ett annat nummer där...

Sagitta:

När du ska komma så försämras listan grovt

FÖR ALLA VILL TRÄFFA MIG!!!! [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

INTE SOM DUUU:

asså alla kan gå till elverket!! du vet där man festar!! alla kattiga boys och guzzar som jag går dit i shakar ass!!!! min crew kommer vara där så om nån jävel kaxar har vi backup! fett nice de blir assow!

Men far åt helvete trolljävel.


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Hezkirin

Ey, snygging.
Har du fått din lägenhet?[blush]


   
SvaraCitera

God Konsument:

FÖR ALLA VILL TRÄFFA MIG!!!! [cool][cool]

Försämras. Dåligt. Bad. Ingen vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Om det nu funkar, jag har inte lyckats hitta några resor med mitt medlemsnummer. [shake] Men har inte kortet så kanske är ett annat nummer där...

Ja, jo. Vi får hoppas att det funkar, men tror det är nummret på kortet man behöver.[smile]


   
SvaraCitera

Stronghold:

Ey, snygging.
Har du fått din lägenhet?[blush]

Nä, min mor kommer att behöva den antagligen ett tag först också för att hennes nya boende inte är helt fixat än, så då får jag bo på soffor hos vänner typ. 😛


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Nä, min mor kommer att behöva den antagligen ett tag först också för att hennes nya boende inte är helt fixat än, så då får jag bo på soffor hos vänner typ. 😛

Fan, ville ju supa hos dig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

Men far åt helvete trolljävel.

asså du är den andra som kallar mig troll och jag fattar inte varför!!! jag blir ju ledsen, förstår du inte att du sårar mitt hjärta va??
hur kan du kalla mig troll när du inte ens sett hur jag ser ut va?!?![mad]
har gått på modeskola och är snygg!!! inget jävla troll!!


   
SvaraCitera