Aviseringar
Rensa alla

UM-träffen imorgon 25/7, the last thread


Issen
Ämnesstartare

Som senast möte vid ringen på centralen för ALLA som vill ha sällskap, mest riktat till ickestockholmare förstås eftersom ni inte vet vad tunnelbana är.

Tiden blir denna gång 14.00 och vi åker 15.00, helt enkelt för att nästan alla dök upp strax innan 15.00.
Se till att ha någon att ringa/smsa ifall ni kommer senare eller innan och kanske redan då vill få någon guidning för packning eller vad annat kan tänkas.

Blir väl jag och Fejlarn som dyker upp där först igen, denna gången kanske med en UM skylt, vi får se (Vi hade faktiskt en UM ballong senast men den försvann)

Vi kommer åka till Hässelby Strand, det kommer enligt SMHI vara 22 grader och sol imorgon på dagen och ca 17 på kvällen, så då flyr vi city och slår oss ner på ett trevligt grönområde med badplats om någon föredrar det.

Och igen, se till att ha minst en persons nummer så ni inte hamnar vilse, särskilt om, ni är en så kallad utböling.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=262509&page=28
Där har ni lista på vilka som "förväntas" komma om ni scrollar upp lite... kommer förmodligen vara en del som inte kommer av dom och en del som inte står med som dyker upp.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag hoppas det finns SMS-biljett till tunnelbanan?


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Buddah:

Jag hoppas det finns SMS-biljett till tunnelbanan?

Jajamensan det finns det och hela tunnelbanan ligger i en och samma zon, och den går dygnet runt på helgen.


   
SvaraCitera

Issen:

Vi kommer åka till Hässelby Strand

Så nu är det garanterat bestämt att det är vid Hässelby strand?
Isåfall åker jag dit direkt, för jag ska göra lite saker imorgon innan så jag skulle vinna en del tid på det.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Link:

Så nu är det garanterat bestämt att det är vid Hässelby strand?
Isåfall åker jag dit direkt, för jag ska göra lite saker imorgon innan träffen så jag skulle vinna en del tid på det.

Ja, Mörknäs har inte sagt något och jag förstår att folk vill veta även om man kommer till centralen så känns det bättre om det inte är massa tveksamheter.


   
SvaraCitera

[bigsmile] Jag är 08:a, men lovade smörgåsbord att möta henne i stan, så jag hamnar på Centralen imorrn jag med.


   
SvaraCitera

Issen:

Ja, Mörknäs har inte sagt något och jag förstår att folk vill veta även om man kommer till centralen så känns det bättre om det inte är massa tveksamheter.

Okej vad bra.
Då litar jag på att ni inte byter ställe helt random senare.[cool]


   
SvaraCitera

be där[party]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Link:

Okej vad bra.
Då litar jag på att ni inte byter ställe helt random senare.[cool]

Se till att ha någons nummer bara så du hamnar rätt.


   
SvaraCitera

Issen:

Se till att ha någons nummer bara så du hamnar rätt.

Ingen fara, har en del nummer.[y]


   
SvaraCitera

Run Riot:

[bigsmile] Jag är 08:a, men lovade smörgåsbord att möta henne i stan, så jag hamnar på Centralen imorrn jag med.

Känns bra [love]


   
SvaraCitera

Kul om man skulle se er, haha. [bigsmile]


   
SvaraCitera

vadå inte sagt något, kom precis hem ju! Hittade en avskild strand (ej badvänlig av bojar att döma) som var rätt folktom vid 20:00 en fredag, iallafall, och i lagon storlek för iallafall 20 pers. Dock av uppenbara skäl sandig och jävlig. Annars kan vi leva med hässelby strand också. Känns dock off.


   
SvaraCitera

Nån som låtsas vara jag har skrivit mig på listan, men jag kommer inte. [shake]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

mörknäs:

Annars kan vi leva med hässelby strand också. Känns dock off.

Det som jag sagt till alla nu... förövrigt ska de vara fint väder, vore bra om folk vill bada [smile]


   
SvaraCitera