Aviseringar
Rensa alla

UMare efterlyses - spårlöst försvunnen


Ämnesstartare

(förlåt för den seriösa och läskiga titeln [blush])
Men den där karlssson!

Jag fick aldrig veta vem han var? Vem var han och vart tog han vägen? Minns ni honom? Han hade flera konton men på de flesta hade han nog samma avatar, det var en bild på en tjej i rysk pälsmössa och en ak47, typ. Tror bilden var sepiatonad.

Skriv alla gamla UMare ni minns, som försvunnit spårlöst!
(Fråga mig inte hur jag kom och tänka på honom lol)


   
Citera
blum
 blum

jag undrar också vart han tig vägen, jag fick en bok på posten av honom. tror det var av honom i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

jag undrar också vart han tig vägen, jag fick en bok på posten av honom. tror det var av honom i alla fall.

Haha, ja! Jag visste att det var han. Wut hapind.


   
SvaraCitera

hette inte han emo någonting också vid nåt tillfälle om ryskan i fråga var blond


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

emo

emopinglan


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

emopinglan

mm just


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

hette inte han emo någonting också vid nåt tillfälle om ryskan i fråga var blond

huh nej det var en ung liten tjej med långt svart hår tror jag, hon hade en rysk pälsmössa. vet inte/tror inte det är emopinglan


   
SvaraCitera

honolulu:

huh nej det var en ung liten tjej med långt svart hår tror jag, hon hade en rysk pälsmössa. vet inte/tror inte det är emopinglan

hm bilden lät jävligt lik i övrigt, blond brud i pälsmössa med kalashjnikov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

hm bilden lät jävligt lik i övrigt, blond brud i pälsmössa med kalashjnikov

ah, det var en äldre brud va? för hon mörkhåriga var kanske 10 år 😛
men haha, det kan vara han, who knows


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

emopinglan

Finns fortfarande kvar ju. [shake]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Finns fortfarande kvar ju.

aha, bryr mig inte etc, la bara till pinglan så han fick hela na,mnet [crazy]


   
SvaraCitera

Emopinglan:
Image

karlssson:
Image

http://web.archive.org/web/20080209064436/ungdomar.se/user_info.php?user_id=1319...

Vet inte vart han tog vägen, men han brukade antyda att han egentligen var för gammal för att hänga här, så där har vi kanske orsaken till att han lämnade oss. Har inte sett till honom sedan typ sommaren 2009.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

aha, bryr mig inte etc, la bara till pinglan så han fick hela na,mnet

Ah, okej. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Vet inte vart han tog vägen, men han brukade antyda att han egentligen var för gammal för att hänga här, så där har vi kanske orsaken till att han lämnade oss. Har inte sett till honom sedan typ sommaren 2009.

omg haha, hade föreställt mig karlsssons bild som något helt annat. Hon såg i alla fall äldre ut än 10 :s

+ du är läskig stalker [blush]


   
SvaraCitera

honolulu:

omg haha, hade föreställt mig karlsssons bild som något helt annat. Hon såg i alla fall äldre ut än 10 :s

+ du är läskig stalker [blush]

Image


   
SvaraCitera