Aviseringar
Rensa alla

Umare som avlidit av droger?


Ämnesstartare

Som topic finns det någon på det här forumet som det är stämplat säkert har avlidit av någon drog?

Länka personen berätta vilken drog det handlade om ni vet och lite mer runt händelsen.


   
Citera
Ämnesetiketter

Sec, ska kolla ibland de obduktionsrapporterna jag har för internetmänniskor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sec, ska kolla ibland de obduktionsrapporterna jag har för internetmänniskor.

Fan vad du är onödig och tuff, men jag älskar dig ändå [zzz]


   
SvaraCitera

Faktiskt ganska osäker på det där, kan inte komma på någon åtminstone under min tid. Har en vän som dog av bromo-dragonfly dock. Riktigt pissigt.


   
SvaraCitera

thcl:

Fan vad du är onödig och tuff, men jag älskar dig ändå[zzz]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har en vän som dog av bromo-dragonfly dock. Riktigt pissigt.

Hemskt när vänner dör. Bromo är dessutom en jävligt farlig drog, kommer aldrig testa den även om ja fick pengar för det...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

[wink]

Ska vi gifta oss, tjejer får ju gifta sig nu förtiden [love] haha[y]


   
SvaraCitera

thcl:

Hemskt när vänner dör. Bromo är dessutom en jävligt farlig drog, kommer aldrig testa den även om ja fick pengar för det...

Han var mer en avlägsen vän, eller ja, jag var bra kompis med hans syster när vi var små. Men han var jättekänd och älskad av nästan alla som mötte honom, det är extra synd när såna personer dör så unga.

Bromo är en jättedålig drog, haha. Det är bara ren tur att jag och några av mina nära vänner inte är döda nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

det är extra synd när såna personer dör så unga.

Hur gammal var han/hon?

Mawns:

Det är bara ren tur att jag och några av mina nära vänner inte är döda nu.

Har du gått på den mycket?


   
SvaraCitera

thcl:

Hur gammal var han/hon?

22.

thcl:

Har du gått på den mycket?

När jag var ung och dum. Väldigt många gånger. Inga bieffekter alls, inte heller hos de som tog den med mig. Detta var när det fortfarande var lagligt, förresten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Väldigt många gånger. Inga bieffekter alls

Att ett så farligt preparat kan ge noll bieffekter är bara ännu värre, genom att då tar folk det säkert oftare. Har varken du eller någon av de levande vännerna som gick på bromo aldrig varit nära på att ramla ner i djupet?


   
SvaraCitera

thcl:

Att ett så farligt preparat kan ge noll bieffekter är bara ännu värre, genom att då tar folk det säkert oftare. Har varken du eller någon av de levande vännerna som gick på bromo aldrig varit nära på att ramla ner i djupet?

Inte oftare än andra personer som tagit psykedeliska droger som svamp eller lsd. Det är klart att vi alla står på kanten, men bromo har aldrig försökt knuffa mig.

Men fysiskt sett? Nej, inga bieffekter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte psykiska bieffekter heller? förutom om man vart med om en snetripp och har lite men efter den.


   
SvaraCitera

thcl:

Inte psykiska bieffekter heller? förutom om man vart med om en snetripp och har lite men efter den.

Nej, nej. Inget som jag inte led av innan. Jag har sömnsvårigheter och humörskiftningar, men det har jag alltid haft. Snarare så har bromo hjälpt mig, jag skulle verkligen inte vara den jag är idag om det inte vore för den drogen.


   
SvaraCitera

Vet en hel del, typ femtioåtta stycken, har en säker lista, den är gömd, du får aldrig veta.


   
SvaraCitera

thcl:

Som topic finns det någon på det här forumet som det är stämplat säkert har avlidit av någon drog?

Ja.

thcl:

Länka personen

Går ej, kontot är borttaget.

thcl:

berätta vilken drog det handlade om

Vet ej.

thcl:

lite mer runt händelsen.

Nej.


   
SvaraCitera