Aviseringar
Rensa alla

umares familjer


Ämnesstartare

Pappa e 41 snäll , generös och har så dålig humor att den är rolig. Mamma 40 snäll, överbeskyddand och ibland orättvis och egoistisk, Storebror 18 schysst, datanörd, nolifer, gymmare. Storasyster 16 egoistisk, bortskämd, dåligpappahumor. Jag 14 år och den coolaste i familjen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Syskon, en förälder och en farförälder. Och en katt! Förstås.
Har tidvis en ganska knagglig syskonrelation vilket jag är väldigt ledsen över, relativt bra relation till förälder och farförälder. De är bra allihop och är mina finisar. Kan oftast luta mig mot de två senare och skulle nog inte varit här idag om det inte vore för min farmor och farfar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Madre 42: söt, envis, mattenörd, överbeskyddande. Kallas för "hysterisk blattemamma". 

Padre 47: hård, bestämd, klok som fan, verbal men jävligt mjuk och öppen med mig och min bror. 

Har en bror men pallar inte skriva om honom. 


   
SvaraCitera

Mamma, pappa och någon som tydligen kallas för min storebror. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

syster, bror, mor, far.


   
SvaraCitera
reben

bor med min lillasyrra,13, o styvpappa (systers pappa) då mamma veckopendlar fr växjö o bara är hemma på helgerna o lillebrorsan, 21 bott på hvbhem i falkenberg sen han var 14. är hemma på helgerna ibland men blivit allt mer sällan ju äldre han blivit. pappa bor 3min bort men träffar honom ändå max 1gång i veckan o oftast bara typ varannan. 

men m superbra relation till alla. 


   
SvaraCitera

in mamma heter Eva och är 46 år, pappa heter Karl och är 49 år. Jag har tre lillebrorsor som heter Olle, Benjamin och rasmus. De är 5, 4, och 2 år gamla. Har även en fantastisk kille som heter Eddie.  Med honom har jag fått två fina pojkar Charlie, 3 år och oliver, 1 år. Ska även ha en till i oktober.


   
SvaraCitera

Om man får inkludera hela släkten så beskriver detta det hela rätt bra:  http://ungdomar.se/forum/thread/min-slaekt-och-facebook


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en far som är 54 år, från Hagsätra, ingenjör, flintis och gillar snus och gevär. En Mor som också är 54, från Gubbängen och Rågsved, gillar sin iPad och att klaga på sitt jobb som registrator. Jag har även en äldre bror, typ 30, som är nygift, snål, båtägare, och ett fan av halvkass svensk pop. Jag har också en äldre syster som är 27. Hon bor i Kalifornien och pratar hysteriskt i sömnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamma styvpappa har ingen kontakt med pappa

har fyra syskon två tjejsyskon tolv och två år har aldrig träffat två år två pojksyskon som är elva men bor bara med ett pojksyskon

de två tjejsyskonen och ett pojksyskon har samma pappa, min pappa

ett pojksyskon har samma mamma som mig och vi bor ihop

ett pojksyskon jag inte bor med och det äldsta flicksyskonet har samma mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Min bror har typ alltid varit min idol, han är skitball.

Sånt är nice! Tumme upp

dazed: Har en far som är 52 år och jävligt bra, resolut, klok jävel men inget machotramsande.

Så en far skall vara.

Cutenessoverload: Pappa e 41 snäll , generös och har så dålig humor att den är rolig. Mamma 40 snäll, överbeskyddand och ibland orättvis och egoistisk, Storebror 18 schysst, datanörd, nolifer, gymmare. Storasyster 16 egoistisk, bortskämd, dåligpappahumor. Jag 14 år och den coolaste i familjen!

Hur är det att vara yngst?

sicilianmind: Madre 42: söt, envis, mattenörd, överbeskyddande. Kallas för "hysterisk blattemamma".

Haha Tumme upp

Tamburinmannen: Hon bor i Kalifornien och pratar hysteriskt i sömnen.

Coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: har ingen kontakt med pappa

Why?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Why?

för att han är en idiot och jag behöver inte sådana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: för att han är en idiot och jag behöver inte sådana

Låter logiskt.


   
SvaraCitera

Varför är sällan morsan skitstöveln?


   
SvaraCitera