Aviseringar
Rensa alla

Umeå eller Östersund


Ämnesstartare

Mina betyg tog mig inte längre så det här är mina val. Vilket val hade ni gjort & varför?


   
Citera
Ämnesstartare

Umeå, nettan bor där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska du plugga btw? ?


   
SvaraCitera

Vem är nettan?

Umeå, klart bästa staden för här trivs dom flesta vet jag. Men det är olika, och så känns det som att det finns mer att göra runt Umeå.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Östersund är en skitstad. du borde inte tveka att välja Umeå. Hade jag gjort om jag använder min efterklokhet.


   
SvaraCitera

Ingen av dem. Om det är möjligt.
Annars Umeå.


   
SvaraCitera
reben

umeå verkar ballare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstade på östersund pga ligger relativt nära åre men ångrade mig, ju högre upp, ju bättre liksom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Vad ska du plugga btw? ?

Pmar 🙂

Fantastiskt: Om det är möjligt.
Annars Umeå.

Möjligt men då måate jag stanna hemma och plugga till sjuksköterska, söka jobb eller göra som arbetsförmedlingen vill för att jag ska bidra till något relativt bra hehe & vill ej ngt utan ovan nämna alt

S3ON:
Röstade på östersund pga ligger relativt nära åre men ångrade mig, ju högre upp, ju bättre liksom. 

Tkr typ tvärtom :/ Vill vara ca 4-5 h från min stad, östersund ligger 30-40 min närmare men båda är runt 6-7h hrifrån

Johansson:
Vem är nettan?

Umeå, klart bästa staden för här trivs dom flesta vet jag. Men det är olika, och så känns det som att det finns mer att göra runt Umeå.

Tänker lika,
Tror det blir Umeå men allt hänger på om de ringer mig på måndag och om jag tröttnat på tanken om östersund. Kom på att deras kurser är specialutformade så vet inte hur behagligt det är, känns labilt att läsa "klumpiga" kurser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Umeå, nettan bor där

Vem? Har ingen koll på de som hänger här :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Vem? Har ingen koll på de som hänger här :/

Internet! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Internet! 

Jaha, hmm, förknippar Internet med tevepro (pga. namnen tror jg)Kan knappt ngt om ngn utav dem :/


   
SvaraCitera