Aviseringar
Rensa alla

Umgås du med någon du vet sympatiserar med SD?


Ämnesstartare

Jag har mött sådant folk den senaste tiden.. De är jättetrevliga mot mig och sådär, men så som de behandlar vissa andra blir jag osäker på i vilket fack jag skall placera dem.. Egentligen är jag ganska säker på att de inte är nåt att ha osv, men de är liksom de första att söka min vänskap! [chocked]

Det måste vara mitt nordiska utseende som talar för hur omtyckt jag är av dem..

Hmm..


   
Citera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Inte numera, vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Hoppas inte det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

valåret hade jag flera vänner :cc dock ej vänner nu, orkar inte. tänker inte säga att sverigedemokrater e dumma i huvet för det är ganska onödigt. men de människor jag umgåtts med som röstat sd har varit cp så ej velat va vän med dom mer även om de inte pratade politik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Osäker (Du röstade på detta alternativ)

Känner väl en och annan som säger något efterblivet men inget uttalad sdsupporter vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

tänker inte säga att sverigedemokrater e dumma i huvet för det är ganska onödigt.

Något står ju inte rätt till.. De flesta jag känner till är jävligt obildade människor, arbetar i industrin och sådär.. Varför skyller de allt på invandrare för? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, och tyvärr är dom precis som alla andra som har något intresse för politik [sad]
jävla egocentriska äckel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Osäker (Du röstade på detta alternativ)

dazed:

Känner väl en och annan som säger något efterblivet men inget uttalad sdsupporter vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Trivs du i sällskapet, eller byter du gärna ut deras åsikter osv? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, "umgås" är fel ord. Känner en som jag har många gemensamma vänner med och träffar ibland, dock aldrig ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Något står ju inte rätt till.. De flesta jag känner till är jävligt obildade människor, arbetar i industrin och sådär.. Varför skyller de allt på invandrare för?

fråga inte mig. (är outbildad per automatik obildad? alltså ordets innebörd)
har för övrigt inte träffat en enda snygg sdsympatisör [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

"umgås" är fel ord. Känner en som jag har många gemensamma vänner med och träffar ibland, dock aldrig ensam.

Hur känns det i dessa situationer då? Hade du bytt ut hen mot någon annan om du kunde?

rebeca:

är outbildad per automatik obildad?

Jo, obildad i alla former.

rebeca:

har för övrigt inte träffat en enda snygg sdsympatisör

Hmm, jag vet om ett par som säkerligen klassas som snygga av det motsatta könet.. Men majoriteten är ju ganska fula faktiskt.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Trivs du i sällskapet, eller byter du gärna ut deras åsikter osv? [smile]

trivs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

trivs

Hmm.. [sad]


   
SvaraCitera