Aviseringar
Rensa alla

umgås med partnern


Ämnesstartare

 vad brukar ni göra när ni umgås med eran flickvän/pojkvän? blivit mycket ligga i sängen och kolla på film dagar och kvällar, ja vi gör inte ett skit. Och vi blir bara trötta på varandra när det är samma samma hela tiden.


   
Citera

promenera nu när det e fint väder, musik osv 


   
SvaraCitera

Ut på äventyr


   
SvaraCitera

Ledsen bråka och göra slut


   
SvaraCitera

Tickstart:
Ledsen bråka och göra slut

Mycket glad

träna tillsammans. det ligger nog bland mina favoritaktiviteter. även typ, utveckla hobbies utanför varandras liv som ni kan ägna er åt när ni är tillsammans, men inte med varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: bråka och göra slut

feel ya


   
SvaraCitera

durga: träna tillsammans

tyst, skulle gjort det det var ju hennes hobby 🙁 fml

fulpotatis:

feel ya

🙁 gör ej


   
SvaraCitera

jag gör samma saker som med mina polare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: 🙁 gör ej

 vi bråkar också, typ HELA TIDEN. om allt. såatte.. 


   
SvaraCitera

dvs dricker öl, cyklar runt, lagar mat, går till loppisar, kollar på film, spelar spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: träna tillsammans. det ligger nog bland mina favoritaktiviteter.

han försöker få mig att börja gymma med honom, följde med en gång och det var rätt kul, men bara skjuter upp att köpa gymkort hehhh


   
SvaraCitera

fulpotatis:

 vi bråkar också, typ HELA TIDEN. om allt. såatte.. 

men varför.. Tänk på alla bra stunder ni haft tsm, det är ju samma person liksom. Innan det är försent, vänd på situationen ok. Ska göra mitt livsmål till att förhindra andra att hamna i min situation Rodnar


   
SvaraCitera

fulpotatis: men bara skjuter upp att köpa gymkort hehhh

gjorde också. KÖP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: men varför.. Tänk på alla bra stunder ni haft tsm, det är ju samma person liksom. Innan det är försent, vänd på situationen ok.

ska verkligen försöka med det, idag satt han att sa att han älskade mig så jävla mycket men att han måste tänka på sitt mående i första hand. så om det inte blev bättre så skulle det inte funka. svartsjuka inblandat rätt mycket, men ska försöka ändra på massor för snart är det försent.


   
SvaraCitera

fulpotatis:

ska verkligen försöka med det, idag satt han att sa att han älskade mig så jävla mycket men att han måste tänka på sitt mående i första hand. så om det inte blev bättre så skulle det inte funka. svartsjuka inblandat rätt mycket, men ska försöka ändra på massor för snart är det försent.

åh kram på er 🙁 aa jag är väl den sista personen att lyssna på råd från men.. Prata med honom om ert problem, snarare än att typ låtsas som inget eller mm.. Om ni ska förändra ert beteende så måste ni båda vara med på det ju, för det tar säkert tid. Att bara försöka ändra sig själv kommer inte funka i längden, då byggs bara allt upp inom en. Så prata om det och våga erkänna för er själva att ni har ett problem, fan det borde väl inte vara så himla tabu tänker man 🙁 Men det är lättare sagt än gjort, och när det är försent så är det försent :c


   
SvaraCitera