Aviseringar
Rensa alla

UMs Lucia 2008 - Omröstning


Åtta
Ämnesstartare

Image

Varmt välkomna till den slutgiltiga omröstningen för att utnämna UMs Lucia 2008!

Av över 30 nominerade kandidater så har nio blivit framröstade att vara med och kämpa om den hedervärda platsen som ledare för UMs mäktiga luciatåg. Förutom den enorma egoboosten som vinnaren kommer att uppleva så medföljer även evig ära till den kvinna eller man som visar sig vara värdig platsen som lucia!

Kandidaterna i omröstningen är uppradade i alfabetisk ordning. Sju av dem hade tillräckligt många röster för att komma med direkt, två av dem vann en lottning mellan sju kandidater med lika många nomineringar.

Omröstningen kommer att hållas igång fram till närhelst jag vaknar den 13:e, och jag kommer då att utse en vinnare som kommer att hedras i en tråd tillägnad honom eller henne.

Anledningen till att denna omröstning ligger i klotter, och inte i julforumet är för att administratörerna av någon outgrundlig anledning gjort det omöjligt att starta omröstningar i den forumdelen. Om någon administratör eller moderator skulle kunna rätta till detta så vore det mycket uppskattat. Det vore även fint om länken ovanför UMs banner kunde pekas om till den här omröstningen. [smile]

Låt omröstningen börja! [party]


   
Citera

Åtta:

Violine (Du röstade på detta alternativ)

ofc [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Lindblom (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

ellen


   
SvaraCitera

Åtta:

Capture (Du röstade på detta alternativ)

Var svårt att välja mellan Capture, Tjizi och Uppenbar. [sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Uppenbar (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Vill rösta på både Kebu och Zlorg[mad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Mopsen (Du röstade på detta alternativ)

Heja!!!!


   
SvaraCitera

Åtta:

Lindblom (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Åtta:

I Love Cheesypoofs (Du röstade på detta alternativ)

hot[badgrin][cheers]


   
SvaraCitera

Åtta:

Låt omröstningen börja!

Hur många gånger får man rösta?


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

lejonmamman:

Hur många gånger får man rösta?

[confused] En gång, förslagsvis. Eller hade du tänkt skapa flera konton för att stödja din favoritkandidat extra mycket? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Åtta:

[confused] En gång, förslagsvis. Eller hade du tänkt skapa flera konton för att stödja din favoritkandidat extra mycket? [rolleyes]

[blush] Okej... En gång var det [y]

Nu blev det svårt att bestämma sig [sad]


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Nu blev det svårt att bestämma sig [sad]

Förlåt, jag borde varit med som alternativ. Då hade det varit lätt[blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Förlåt, jag borde varit med som alternativ. Då hade det varit lätt[blush]

Jaa.... Hade lätt röstat på dig isf [blush]


   
SvaraCitera