Aviseringar
Rensa alla

UMs Secret Santa 2015: Intresseanmälan


time
 time
Ämnesstartare

HEJ! 

Jag vet att det bara är den 15e november men i år är vi ute i god tid eftersom det ba' slank mig ur händerna förra året. I år ska vi lyckas med dundersuccén vi åstadkom för två år sedan! 

Vad är Secret santa?
Secret santa är en kul grej där alla som anmält intresse köper en julklapp och postar den till någon annan som anmält intresse. Julklappen får inte kosta mer än 100 kr. 

Vad ska jag göra för att vara med?
Du anmäler dig i den här tråden. Sedan har ni fram till den 30e november på er att antingen dra tillbaka er anmälan, eller PMa mig ert namn och er adress. 

Men hur ska jag veta vem jag ska skicka till?
Jag lottar ut alla intresseanmälda på måfå och meddelar er vart ni ska skicka paketet. Oroa er inte, det här tar jag hand om.

Kommer den jag skickat julklappen åt få veta vem deras tomte var? 
Ja! Så fort du har fått din julklapp PMar du mig och bekräftar. När alla anmälda har fått sin julklapp startar jag en tråd där ni får posta bild på vad ni fått och vem ni fått det ifrån. Om din tomte varit jättehemlig och inte skrivit under med namn ber jag tomten om tillåtelse att få berätta varifrån paketet kom. 

Hur vet jag om det här verkligen är en kul grej då? 
Ptja, det är alltid kul att få julklappar! Tar du mig inte på mitt ord så kan du kika i den här tråden för att se hur bra det blev sist:  http://ungdomar.se/forum/thread/secret-santa-tvanolletttre-hur-gick-det

687474703a2f2f626c6f672e74696d6573756e69


   
Citera

Visst Mycket glad


   
SvaraCitera

Ååå vad kul grej :3


   
SvaraCitera

Kanske det


   
SvaraCitera

Varför inte?


   
SvaraCitera

Får en vara med och skicka, men vägra att ta emot? Ngn som varit riktigt snäll får fler paket än ett helt enkelt Rodnar


   
SvaraCitera

Vet inte om jag vill/kan.


   
SvaraCitera

S3ON:
Får en vara med och skicka, men vägra att ta emot? Ngn som varit riktigt snäll får fler paket än ett helt enkelt Rodnar

Känner också att detta är mer lockande. Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

S3ON:
Får en vara med och skicka, men vägra att ta emot? Ngn som varit riktigt snäll får fler paket än ett helt enkelt Rodnar

Mja, då går det ju ojämnt ut. /: 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Undulaten:
Vet inte om jag vill/kan.

Du har till den 30e november på dig att bestämma dig och PMa dina kontaktuppgifter. Glad


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Bumpar denna.


   
SvaraCitera
Lounge

Jag är med!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Lounge:
Jag är med!

Jaaa!!! Pma mig din adress! 


   
SvaraCitera