Aviseringar
Rensa alla

UMträff 5e april DAGTID typ 15:00


Ämnesstartare

Som alla redan känner till så får de tidigaste fåglarna de fetaste maskarna(om ni fattar va jag menar grabbar och töser. 😉 ). Med detta samt faktumet att det blir väldigt väldigt kallt när solen går ner (+ att det är jättekul att leka i solen) i åtanke så vill jag och min gode vän Daniel Brunman(danny/coffeshop) styra upp träffen till att börja lite tidigare. Det blir kubb och allsköna lekar samt gyckelspel, naturligtvis helt alkohol- och drogfritt. 

Jag tippar att det är 88% risk att denna tråd blir ett monument över min naiva idioti.

Låter det nice? Jag hoppas det för annars är ni jimmie åkessons barn rent juridiskt. Fyll på listan:

Människor som kan tänka sig att ses relativt tidigt:

wbc

coffeshop


   
Citera

tkr d låter mysigt. får se hur jag knnr imorgon


   
SvaraCitera

det är naivt att tro att jag är nykter på förmiddagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: tkr d låter mysigt. får se hur jag knnr imorgon

ska du på "the real deal" då?

player one: det är naivt att tro att jag är nykter på förmiddagen.

med alkohol- och drogfritt menar vi att vi inte ansvarar för eventuella dödsfall orsakade av preparat med berusande verkan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAHA trodde du skulle hänga med oss på centralen din lilla lurendrejare!!  

 jag sitter på tåget vid 15 så jag kan inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu: JAHA trodde du skulle hänga med oss på centralen din lilla lurendrejare!!  

 jag sitter på tåget vid 15 så jag kan inte

om inte det här löser sig viket det antagligen inte gör så kommer jag det.. Shockerad hänga på centan asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade gjort men tror inte vi har så mycket o säga te varandra 🙁 

mest ba titta o skratta elr nått 


   
SvaraCitera

rävsafari:

ska du på "the real deal" då?
med alkohol- och drogfritt menar vi att vi inte ansvarar för eventuella dödsfall orsakade av preparat med berusande verkan.

jag tänker fan inte närvara om ni inte tänker ta ansvar för mitt förmodade dödsfall. no deal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rävsafari: om inte det här löser sig viket det antagligen inte gör så kommer jag det..  hänga på centan asså

underskatta inte häng på centan, d kan nå oanade höjder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: hade gjort men tror inte vi har så mycket o säga te varandra 🙁 

mest ba titta o skratta elr nått

det är ju därför vi har kubbet! 

player one: jag tänker fan inte närvara om ni inte tänker ta ansvar för mitt förmodade dödsfall. no deal.

Mycket glad om du får en macka då? med ost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu: underskatta inte häng på centan, d kan nå oanade höjder

mm en 3some inne på handikapptoan? Blink haha vill börja så tidigt som möjligt det är det bara 🙁


   
SvaraCitera

rävsafari:

det är ju därför vi har kubbet! 
Mycket glad om du får en macka då? med ost

fan, om jag hade varit i stockholm så hade det sålt in träffen direkt. men dessvärre, är i göteborg för stunden och ska till hallsberg och fiffla med skattebrott imorrn.


   
SvaraCitera

rävsafari:

ska du på "the real deal" då?
   

tror nästan inte d

har typ ingen motivation alls till att umgås med folk, men kanske känner mig mer pepp efter att jag tränat imorgon


   
SvaraCitera
höna

Då sitter jag i ett klassrum i huddinge å mördar ett papprt med en penna! Högskoleprov... vill helllre leka i solen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: fan, om jag hade varit i stockholm så hade det sålt in träffen direkt. men dessvärre, är i göteborg för stunden och ska till hallsberg och fiffla med skattebrott imorrn.

aha på så vis! Jag förstår, fifflet framför allt! 

Blivande_japan: tror nästan inte d

har typ ingen motivation alls till att umgås med folk, men kanske känner mig mer pepp efter att jag tränat imorgon

aha 🙁 ja det kan ju ha mycket att göra med humöret för stunden också, skulle vara kul om du kom! 🙂

höna: Då sitter jag i ett klassrum i huddinge å mördar ett papprt med en penna! Högskoleprov... vill helllre leka i solen

Jag antar att jag kan acceptera aktiviteter som är kapabla att avgöra framtiden.. men jag har ändå lust att kalla dig judas. Kommer du på den "riktiga"? (lycka till!!!)


   
SvaraCitera