Aviseringar
Rensa alla

UMträff 5e april DAGTID typ 15:00


Ämnesstartare

rävsafari: mm en 3some inne på handikapptoan?

mm du kan säkert hitta några frivilliga, people do crazy shit these days Blink

aa förstår att du vill börja tidigt


   
SvaraCitera
höna

rävsafari
Jag antar att jag kan acceptera aktiviteter som är kapabla att avgöra framtiden.. men jag har ändå lust att kalla dig judas. Kommer du på den "riktiga"? (lycka till!!!)

Nee det gör jag ej men blir sugen!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu: mm du kan säkert hitta några frivilliga, people do crazy shit these days 

aa förstår att du vill börja tidigt

hahah Förvånad aa men det verkar väl bli där vid halv fem ändå


   
SvaraCitera
penja

Fasiken: mest ba titta o skratta elr nått

fast det är ju nice


   
SvaraCitera
penja

har lite andra planer innan träffeeen men kan försöka påskynda dem lite


   
SvaraCitera
mynona

Hade inte haft något emot dagtid, tvärtom blir för sen tid mer olägligt, så från min synpunkt sett låter det bra. hade gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: har lite andra planer innan träffeeen men kan försöka påskynda dem lite

ska inte du göra saker med lounge och dem?

mynona: Hade inte haft något emot dagtid, tvärtom blir för sen tid mer olägligt, så från min synpunkt sett låter det bra. hade gjort

mm blir olägligt med sen för alla som inte bor i sthlm 🙁 "hade gjort" ?


   
SvaraCitera
mynona

rävsafari: mm blir olägligt med sen för alla som inte bor i sthlm 🙁 "hade gjort" ?

mm, "hade passat bra med tidig tid snarare än kvällstid" generellt när/om jag ska närvara vid umträff, men den 5e april är jag långt borta från sthlm


   
SvaraCitera

rävsafari:
aha på så vis! Jag förstår, fifflet framför allt! 
aha 🙁 ja det kan ju ha mycket att göra med humöret för stunden också, skulle vara kul om du kom! 🙂
   

ah, fats det har varit ganska konstant nu senaste veckorna. kändes dock lite bättre efter jag tränade senast så kanske vänder imorgon


   
SvaraCitera
time
 time

player one:

jag tänker fan inte närvara om ni inte tänker ta ansvar för mitt förmodade dödsfall. no deal.

Jag tar ansvar för ditt liv. Kom på the real deal nu, jag har till och med precis anlänt till Stockholm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

mm, "hade passat bra med tidig tid snarare än kvällstid" generellt när/om jag ska närvara vid umträff, men den 5e april är jag långt borta från sthlm

ah i see, jag känner mig upplyst

Blivande_japan: ah, fats det har varit ganska konstant nu senaste veckorna. kändes dock lite bättre efter jag tränade senast så kanske vänder imorgon

hoppas det!! <3


   
SvaraCitera

time:

Jag tar ansvar för ditt liv. Kom på the real deal nu, jag har till och med precis anlänt till Stockholm.

men bög också, har genetisk predisposition mot att inte kunna säga nej till dig. men jag har fan inte råd, egentligen. än. får fundera. bajsböghomoröv.


   
SvaraCitera
time
 time

player one: men bög också, har genetisk predisposition mot att inte kunna säga nej till dig.

Det är smickrande som bara attan, men om du inte har pengar ska du inte stressa över det. Jag flyttar ändå till Uppsala i höst såvitt jag vet. Var befinner du dig just nu om du inte har råd att dyka upp? 


   
SvaraCitera

time:

Det är smickrande som bara attan, men om du inte har pengar ska du inte stressa över det. Jag flyttar ändå till Uppsala i höst såvitt jag vet. Var befinner du dig just nu om du inte har råd att dyka upp? 

moskva, var jag tänkt att säga, men göteborg. kallt som moskva, dock. kom på besök, vetja. du är ju ändå i landet.

men jag spanar lite på resor. fan att jag åkte till systemet fem minuter innan stängning och köpte en box vin, och inte ätit på typ länge och blir full på ingenting, och har shitload med cash som förmodligen kommer in inom kort. hade något av de varit annorlunda hade inte det här varit ett problem.


   
SvaraCitera
time
 time

player one:

moskva, var jag tänkt att säga, men göteborg. kallt som moskva, dock. kom på besök, vetja. du är ju ändå i landet.

men jag spanar lite på resor. fan att jag åkte till systemet fem minuter innan stängning och köpte en box vin, och inte ätit på typ länge och blir full på ingenting, och har shitload med cash som förmodligen kommer in inom kort. hade något av de varit annorlunda hade inte det här varit ett problem.

Har samma problem som du - ej råd med Götet. Lite för att jag köpte vin och lite för att jag var i Italien förra veckan. De hade bra vin.


   
SvaraCitera