Aviseringar
Rensa alla

Umträff i Sthlm 17/1 2015 (Bowling)


Ämnesstartare

Nu är bowlingen bokad! Vi är totalt tolv som bowlar och därför blev det smidigast med tre banor, dvs fyra spelare per bana. Bowlinghallen vi kommer att bowla vid heter Marion's Gastro Diner på Kungsgatan 37. Kostnaden ligger på 100kr/person, inte superbilligt jag vet - men det blir skoj!

Vi träffas kl 19:30 vid Hötorgets tunnelbanestation, uppgång Kungsgatan. Var punktliga! Vi behöver lite tid för att ta oss dit, hitta fula men passande skor, ta på oss dem och skämmas lite, skryta och höja varandras förväntningar osv och kanske köpa en paraplydrink att smutta på under spelets gång. Vi spelar i en timme, sedan kan vi hänga i baren. Den som förlorar bjuder på shots (skoja, blir ju jag..).

Om ni inte har mitt nr kan det vara bra att skaffa det, så det är bara att PM:a om ni vill eller om ni har annat ni undrar över som ni inte vill ta i tråden (sexpm undanbedes dock, fnizz).

URSÄKTA DEN ONÖDIGT LÅNGA TEXTEN JAG ÄR BARA SÅ GLAD OCH LÄNGTAR EFTER ER!


   
Citera
Ämnesstartare

Chipskalas.


   
SvaraCitera

Zymba: nej ni får inte photoshopa in konstiga grejer i mina händer eller kakas hand

Mycket glad


   
SvaraCitera

Schism:
Chipskalas.

Stå inne på ica maxi till stängningsdags..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Chipskalas.

Det låter helt fucking underbart. Hjärta Massa olika chipssorter med massa olika dip typ?


   
SvaraCitera

För att de är kallt och man kan inte vara ute då i en park och hänga. Det är även svårt att hitta lämplig lokal för 15-20 pers.  Dessutom är folk upptagna med skola/jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nubbie var är du kom hit du måste vara med!?!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ alla andra med såklart men har ju inte träffat henne på så länge nu va Gråter sen i somras typ

MEN HÖRNI! vi hittar på nåt! använd era kreativa hjärnor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen ville komma på min :ssssss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trots att den är i er stad :sssss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte dip men ja, ska ta med nån väldigt exotisk chipssort i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur blev det där inte en citering, aja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Gillar inte dip men ja, ska ta med nån väldigt exotisk chipssort i så fall.

Du kan äta utan, mer till mig Cool

Men ja, alltså chipskalas låter ju som en fantastisk idé. Varför har jag aldrig kommit på det tidigare? Sjukt nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kör på det... frågan är bara var. Alla måste vara med,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laserdome när jag kan! Vad jag tycker iaf =) 


   
SvaraCitera