Aviseringar
Rensa alla

Umträff i Stockhom - RÖSTNINGSPOLL


skulle va roligt om en massa randoms s om inte gå på umträffar röstar fram ett vinnande datum som inte passar dom som går på träffar Rodnar


   
SvaraCitera

4 e april! !!!!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fasiken:
skulle va roligt om en massa randoms s om inte gå på umträffar röstar fram ett vinnande datum som inte passar dom som går på träffar Rodnar

därför jag kryddade till "inte gå"-alternativet lite extra. så d känner sig manade att rösta på detta.


   
SvaraCitera
time
 time

Har kommit fram till att alla alternativ är lite svåra för mig/oss eller ah, den 28e så är ju dagen efter att vi kommit hem från Rom (då skulle vi behöva stanna i Sthlm över natten och jag tror vi kommer ha rätt mycket hemlängtan), och helgen den 4-6e april så är min födelsedagshelg så jag ska väl fira den med kompisar här. Tror jag.


   
SvaraCitera

Lounge: 29 mars, lördag


   
SvaraCitera

Lounge: 5 april, lördag


   
SvaraCitera

Lounge: JAG SKA INTE PÅ UMTRÄFF, SKITERI


   
SvaraCitera

Fasiken:
skulle va roligt om en massa randoms s om inte gå på umträffar röstar fram ett vinnande datum som inte passar dom som går på träffar Rodnar

Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Lounge: JAG SKA INTE PÅ UMTRÄFF, SKITERI


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

time:
Har kommit fram till att alla alternativ är lite svåra för mig/oss eller ah, den 28e så är ju dagen efter att vi kommit hem från Rom (då skulle vi behöva stanna i Sthlm över natten och jag tror vi kommer ha rätt mycket hemlängtan), och helgen den 4-6e april så är min födelsedagshelg så jag ska väl fira den med kompisar här. Tror jag.

men åland står ju kvar! inte umträffen =(

Schism:

hopppppaaas du mår bra nog att komma!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

23 personer (enligt pollen) kommer! Än så länge! Tror denna träff kommer bli en stor och mysig en.


   
SvaraCitera
time
 time

Lounge: men åland står ju kvar! inte umträffen =(

Jo men födelsedag är ju födelsedag :(( Ska se hur jag gör! Väljer att inte rösta riktigt än.


   
SvaraCitera

hade köpt en lgh i sthlm om jag va rik enbart för att övernatta i när um-träffar är aktuellt. såklart hade den som vill också fått sova där  


   
SvaraCitera

fast man måste ju ändå åka låååååångt, hade haft ett learjet på bromma flygplats, yao 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

time: Jo men födelsedag är ju födelsedag :(( Ska se hur jag gör! Väljer att inte rösta riktigt än.

det förstååååår jaaaag! men tänkte då ni kom hem ifrån rom


   
SvaraCitera