Aviseringar
Rensa alla

UMTRÄFF - mopsens perspektiv


Ämnesstartare

Har precis vaknat, och vill rapportera medan det fortfarande är färskt [cool]

Det började med att jag åkte till stockholm central och möte upp Lindblom, davvelito, Herr älg, snoppis, Link och 3 IRL-are. Vi blev sedan joinade av emery, krewjo och Ganon, och några IRL-are... snarare alla IRL-are drog.

Så gick vi hem till snoppis och satt där och pratade och drack läsk, eller jag drack min läsk. [cool][cool][cool]
Fittorna retade mig "ooohhhh, vilken stark läsk" och "ska nog kalla dig läsken hädan efter", icke roliga saker att höra.
Snoppis slängde ut oss söta UMare (mopsen, Lindblom, davvelito, Link och Herr Älg, emery och krewjo hade gittat innnan) klockan 00.00 och vi var själva i stan. [sad]
Då fick vi för oss att dra och äta så vi åkte till Burger King, ska beställde pommes frites, dock så åt jag typ inget. XD
16 spänn ÅT SKOGEN.
I alla fall, när jag var på toaletten lyckades jag ringa Strongo" HEJ JAG ÄR PÅ TOALETTEN" och sen så sa jag mycket mer pins... roliga saker. Tills jag tog med telefonen ut och fick Maja, David och David att hälsa saker till lilla Markus.
Sedan jag jag ut för att ta luft, så kom de andra efter. [n]
Tur det! Där mötte vi två damer, 17 och 22 år tror jag.
Schyssta tjejer, och efter många kramar gick vi vidare.

På vägen till tunnelbanan mötte vi en gammal brud, typ.... 50 år, som jag gav en komplimang "du ser fan ut som 40!", efter det gillade inte hon mig vidare mycket. WTF DUDE?!!!!
Jag var snäll.
Men hon hänkade på maja till tunnelbanan och jag kom på mig själv att säga "vafan.... är kärringen fotfarande med?" många gånger till långa davvelito.

I tunnelbanan mötte vi iaf 3 najsiga skåningar, och jag började säga att den ena skåningen var snyggare än de andra. XD
Sedan efter många kramar av dem gick vi vidare på perrongen.
Seriöst, killen så episk ut.

Så väl på tåget mötte vi tre pojkar, John, Jonas och Tobias.
Söta pojkar, dock så såg Jonas ut som en brat.
Husomhelst slutade med att vi gick med till Jonas för han bodde nära Lindblom. De bjöd på appletini(hahaha) och jäger.
Fan, den äldsta killen började sniffa på mig och gå asnära när vi var i köket, borde ha sett varningssingalerna. [sad]
Iaf, vi var där och jag spillde dricka på hans bord 2 gånger.
Dock så hade jag inte sönder hans glas, som han bad.

Iaf så drog Lindblom mig ifrån dem. Mycket bra då de började bli välidgt närgångna, min väska ligger dock kvar. [n][n][n][n][n] FINASTE VÄSKA och 100 spänn + mina tuggummin låg där. [sad][sad][sad]

Iaf, jag och de där killarna hade tydligen bytt nummer med varandra och mitt sista sms till dem var
"Okej, jag ska sova nu. Skriv
inte mer.
ÅNGEST"

Sedan gick vi hem till Maja och jag la mig brevid henne i hennes stora säng, och lyckades slänga iväg ett samtal till BTA innan, som sov, märkte att klockan var 6. Jippie, då har bussarna börja gått tänkte jag och sa hej då. Visste att jag inte vill vakna där. [sad]
Klockan är 6 och jag drar mig ut... salongbersad... i ett område jag inte känner till.

Så jag irrade runt där i jakt på tunnelbanan med strongo i örat i kanske 20 minuter tills jag hittade en snubbe jag bad om hjälp.
Han var kines och ledde mig vägen och jag snackade om hur dålig jag var som gjorde som jag gjorde och han instämde och gav mig råd på sin dåliga svenska. Han var på väg till jobbet sa han.
Och när jag väl var på stationen bara försvann han, spårlöst.
KINESEN BARA FÖRSVANN
Hann inte tacka honom.
Det är jävligt cooolt, var gick han? Tittade efter honom.
Vad är uppknullat med det? [shake]

Iaf, jag kom hem och somnade i telefonen med Strongo. XD
Informativt.

Förstår till 100% om ni inte orkar läsa. Men så får det vara, måste bara få det ur mig så jag kan gå vidare.
Gå vidare, utan min väska. [sad]

Ena killen smsad mig just och ville träffas, nej tack, man har style. [cool]


   
Citera
Ämnesstartare

HELT ONÖDIGT KALLA MIG VAD DU VILL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en fjortis dagbok, jepp.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte blivit informerad! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Låter som en fjortis dagbok, jepp.

/care [wink]

Vet inte:

Jag har inte blivit informerad!

Vem är du? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va, trodde träffen skulle vara i slutet av januari? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

va, trodde träffen skulle vara i slutet av januari?

Det var en annan... "privat" [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Det var en annan... "privat"

Jaha. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Jaha.

[wink]


   
SvaraCitera

mopsen:

KINESEN BARA FÖRSVANN

kineser brukar ha special things för sig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

kineser brukar ha special things för sig 😛

Tycker inte du att det är jävligt coolt? Han försvann bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ruligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Det är jävligt cooolt, var gick han? Tittade efter honom.

Han var ninja ofc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråd är inte ens värdig min förakt!


   
SvaraCitera