Aviseringar
Rensa alla

Underarms tatuering


Ämnesstartare

Hej! Är nu dags att skaffa sin första tagg, skall ha den på underarmen men har inte kommit på något lämpligt motiv.
Vill inte bara ha någon random bild/text utan den skall symbolisera något,som en ny start i livet,lämna det gamla och in med det nya så att säga.
Vad skulle då vara lämpligt, kom med förslag!

Mvh


   
Citera

Alltså.. är inte hela grejen med tatueringar att man har någon betydelsefull symbol, motiv eller text som man vill tatuera in? Så ser jag det iaf. Känns onödigt att tatuera sig bara för att.


   
SvaraCitera

Ta något du tycker är snyggt.


   
SvaraCitera

Ska vi avgöra vad som är betydelsefullt för dig menar du?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Alltså.. är inte hela grejen med tatueringar att man har någon betydelsefull symbol, motiv eller text som man vill tatuera in? Så ser jag det iaf. Känns onödigt att tatuera sig bara för att.

Är väll ändå det jag frågar efter? Ett motiv som står för en ny start i livet...Citerar mig själv!

astresk:

Vill inte bara ha någon random bild/text utan den skall symbolisera något

Dan_the_ironman:

Ska vi avgöra vad som är betydelsefullt för dig menar du?

Nej,har inte ens varit i närheten av att säga det.
Jag frågade efter en symbol som står för en ny start som sagt.
Och det finns ju allmänt kända symboler som står för det,kanske inte ordagrant men på ett ungefär.
Som t.e.x en nyckel som står för befrielse.


   
SvaraCitera

koi-fisken står väl för förändring eller nåt har jag för mig


   
SvaraCitera

phoenix, fenix... eller hur den nu stavas, som reser sig upp ur askan och börjar leva igen. den står för nystart.


   
SvaraCitera

carpe diem

tribal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

phoenix, fenix... eller hur den nu stavas, som reser sig upp ur askan och börjar leva igen. den står för nystart.

Har faktiskt varit inne på det, finns väldigt fina motiv på phoenix fåglar.

enhimmelskdrog:

koi-fisken står väl för förändring eller nåt har jag för mig

bra tips men är dessvärre inte så sugen på att tagga en fisk! Men tacksam för tips.


   
SvaraCitera

astresk:

finns väldigt fina motiv på phoenix fåglar.

mm[cute]


   
SvaraCitera