Aviseringar
Rensa alla

Underhudsfett


Rapid:

Dock så har du rätt i att det finns andra ställen med fett, s.k viceralt(hoppas jag stavade rätt) fett är det fett som sitter inne i kroppen, runt organ. Att lägga på sig fett här är ingenting man gör över en kväll.

Det är så pass sent att jag inte orkar läsa alla kommande inlägg efter denna, men jag tror du syftar på Transfetter? för det lägger sig direkt runt organen och det går inte att få bort


   
SvaraCitera

Du är kvinna, du bör ha underhudsfett. Mer exakt en fettprocent på åtminstone 20%. Lev med det.


   
SvaraCitera
Jeay_L

iosib:

god konsument?

Huh? har bara helskum kropp, då jag sover, äter och motionerar ordentligt så blir jag sjuk, då jag inte äter/trycker i mig godis och sover på tok för lite så mår jag bra![cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååååh neeej har du muskler omg!!!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

udda vänster

iosib:

god konsument?

du fattade inte skämtet...
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=162109


   
SvaraCitera
Jeay_L

iosib:

du fattade inte skämtet...
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=162109

Okey nu förstår jag skämtet! Jag tror du spenderar för mkt tid på UM [cute]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Jag tror du spenderar för mkt tid på UM [cute]

mycket möjligt [confused] men jag känner god konsument [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Om jag bara äter godis som ger mig energikickar och jag motionerar på dom energikickarna å inte äter nån vanlig mat, går jag ner i vikt då?

Det kan ingen svara på, om energin från godiset är mindre än den energi du gör av med genom träning och genom att bara leva (hålla igång organ och sånt) så kommer du gå ner i vikt, ja.

Inget att rekomendera för hälsan dock [rolleyes]

Roth:

Det är så pass sent att jag inte orkar läsa alla kommande inlägg efter denna, men jag tror du syftar på Transfetter? för det lägger sig direkt runt organen och det går inte att få bort

Jag syftar på viceralt fett, som jag skrev? [tard]

Att transfetter inte skulle gå att förbränna är rent bs, om det påverkar mängden viceralt fett vågar jag inte svara på.


   
SvaraCitera
Jeay_L

iosib:

mycket möjligt men jag känner god konsument

Vad mysigt

Rapid:

Inget att rekomendera för hälsan dock

Jag överlevde ju! Fast iofs så levde jag ju inte enbart på godis, men åt väldigt lite under den perioden!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Vad mysigt

ja [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag överlevde ju! Fast iofs så levde jag ju inte enbart på godis, men åt väldigt lite under den perioden!

Man kan överleva några års heroinmissbruk, jag skulle ändå inte rekomendera det [no-no]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Rapid:

Man kan överleva några års heroinmissbruk, jag skulle ändå inte rekomendera det

Lite skillnad å leva på ett överskott av socker å heroin!


   
SvaraCitera

varför vill du ha synliga muskler?[shake]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera