Aviseringar
Rensa alla

Underkläder?


Ämnesstartare

klenkaka:

Jag tycker bäst om när man tar av lite i taget! Orka ha bråttom.

precis..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Är väl olika från gång till gång?
Jag har aldrig haft sex, jag gissar bara :s Men rätt har vi båda

Ja klart. Inget är fel, det är ju olika för olika personer vad man gillar!


   
SvaraCitera

oerfaren:

i det stora hela så är ju bh&trosa-setten dyrare... trosa 80kr+bh200kr. typ... lr dyrare om man vill köpa riktigt hett.

Men du lär ju behöva lika mycket underkläder, rimligen mer trosor än BH:ar, så köp flera par som matchar till samma BH bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Är väl olika från gång till gång?
Jag har aldrig haft sex, jag gissar bara :s Men rätt har vi båda

tar man en snabbis så blir det nog mer bara av med allt på en gång...
...men heta underkläder uppskattas!!
Jag brukar ibland få ha vissa underkläder på mej under själva sexet för att han tänder så mycket på dom[crazy]


   
SvaraCitera

Beror ju på om man får ta av dem eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

så köp flera par som matchar till samma BH bara?

jo jag vet,... men ska man köpa riktigt sexigt, en bh + massa trosor, då ligger vi upp mot flera 100spänn tillslut... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Jag brukar ibland få ha vissa underkläder på mej under själva sexet för att han tänder så mycket på dom

The Weapons Dude:

Beror ju på om man får ta av dem eller inte.

haha * två


   
SvaraCitera

klenkaka:

Kan du bli avtänd om din partner har fula, "osexiga" underkläder på sig?

Jag hade en diskussion med min pojkvän om det idag.

Han sa att det kvittar bara tjejen känner sig bekväm i det hon har, men han erkände att mormorstrosor inte var en hit.

Jag tycker att killen ska ha det han trivs bäst i, men jag föredrar om killen har lagom tighta boxerkalsonger [y]
Fast jag måste säga att kallingar som ser jättegamla ut med hål i är en riktig turn off[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Jag tycker att killen ska ha det han trivs bäst i, men jag föredrar om killen har lagom tighta boxerkalsonger
Fast jag måste säga att kallingar som ser jättegamla ut med hål i är en riktig turn off

Jaaa men typ, inte för "stora", täcka okej och helst vara något möster typ. Och bra material. haha[y]


   
SvaraCitera

oerfaren:

jo jag vet,... men ska man köpa riktigt sexigt, en bh + massa trosor, då ligger vi upp mot flera 100spänn tillslut...

Billiga underkläder kan också vara sexiga? Samt, det är ju inte som om du behöver fler plagg.

Jag personligen matchar inte underkläder, för jag använder i regel bara trosor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Billiga underkläder kan också vara sexiga? Samt, det är ju inte som om du behöver fler plagg.

jo iofs... men det e oftast stringtrosor i med tonnårsaktiga detaljer på utan kvalite. Jag syftar mer på riktigt kvinnliga plagg, dom som hänger upp på väggen i galjar.. int det som ligger i lådorna "tag 3 betala för 2".

mediakatt:

Jag personligen matchar inte underkläder, för jag använder i regel bara trosor.

går du alltid runt topless?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Billiga underkläder kan också vara sexiga? Samt, det är ju inte som om du behöver fler plagg.

Jag personligen matchar inte underkläder, för jag använder i regel bara trosor.

jag älskar att köpa underkläder. det är typ de bästa jag vet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill bara påpeka en sak..

jag e väldigt fattig, och har ej råd å köpa lyxiga underkläder. Fick däremot en rosa minibikini med en kändistidning i somras.. som min sambo fortf tänder som fan på!!!!! brukar gå runt med överdelen (när jag tvättar mina bhar) eftersom den e så liten så sitter den så jävla tajt så mina tuttar ser superstora ut i den....


   
SvaraCitera

oerfaren:

går du alltid runt topless?

Tror hon menade att hon inte har någon BH under tröjan, men jag kan ju såklart ha fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Fick däremot en rosa minibikini med en kändistidning i somras.. som min sambo fortf tänder som fan på!!!!! brukar gå runt med överdelen (när jag tvättar mina bhar) eftersom den e så liten så sitter den så jävla tajt så mina tuttar ser superstora ut i den....

Det är bra! 😀


   
SvaraCitera