Aviseringar
Rensa alla

Underlig dröm [MOD: Vad betyder drömmen?]


Ämnesstartare

Jag och en kompis satt på en bänk i ett område på andra sidan vägen av mitt hus. Så går det förbi en man och en kvinna som börjar gå mot olika håll och av någon anledning så tror jag att mannen ska skjuta oss så jag varnar min kompis och säger att vi ska gå. Jag duckar och kollar bakåt och ser genom (vad ska man säga? cykelställsfönster fast utan självaste rutan) att han riktar en pistol mot oss och han börjar även skjuta mot oss så vi springer allt vad vi har men det var jobbigare och svårare än någonsin att springa. Jag kom fram till mitt hus men min kompis klarade sig men vart han tog vägen vet jag inte eller hur han kom undan. Jag gick in i mitt hus där min mamma stod (väldigt, väldigt alkoholpåverkad) och när jag försökte förklara läget sa hon att det var mitt fel att hon behövde stå upp och att hon mådde illa. Jag gick upp och la mig och så kom manma upp och tjatade men jag fick ändå inte "olyckan" berättad. Av någon anledning gick jag till verandan och la mig under en "bänk" och så åkte en buss förbi som jag helt plötsligt var på i samma ställning som när jag låg under bänken. Blev orolig eftersom jag inte hade betalat men så tryckte jag på stopp-knappen och när jag skulle smyga av så stängde han dörren och jag BAD honom om att få hoppa av och jag ville förklara. Han satt med ansiktet mot mig och ryggen mot vägen. Helt plötsligt fick jag ont i knäväcket och bad honom släppa av mig. Kollade honom i ögonen och då såg jag att hans vänstra öga var illrött, inte hela ögat utan bara runt pupillen. Då vaknade jag. Och under den korta stunden jag var på bussen planerade jag att gå en omväg hem för att slippa gå förbi lägenheterna där jag nästan blev skjuten. Min mamma dricker inte i vanliga fall, var som en chock att få uppleva henne så. Vad betyder detta??


   
Citera

Att du är psyksjuk.


   
SvaraCitera

vet: ej


   
SvaraCitera

Nog inte lika sjukt som mina drömmar när jag minns dem.. 


   
SvaraCitera

Du kanske har tittat på för mycket film? Förvånad


   
SvaraCitera
Bakric

Du har helt klart blivit nobbad och beskylld av auktoriteter alldeles för ofta, därav den fulla morsan som säger att det är ditt fel och den ignorante busschauffören.


   
SvaraCitera