Aviseringar
Rensa alla

underlivssvamp


Ämnesstartare

Biologen:

varför? Ledsen

cool grej att skryta om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

cool grej att skryta om

 brukar du skryta när du har underlivssvamp? Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

 brukar du skryta när du har underlivssvamp? Förvirrad

ja, brukar ta bilder och visar dem för folk. skapar konst av mitt slidsekret på temat 'gissa organism'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koolt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: nej (kuk)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har man sex med någon som  har svamp så bör man behandla sig efteråt pga annars kan man smitta personen tillbaka sedan. Har jag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Har man sex med någon som  har svamp så bör man behandla sig efteråt pga annars kan man smitta personen tillbaka sedan. Har jag för mig.

man ska inte behandla om man inte är helt säker, och det smittar inte särskilt lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: ja (fitta)

Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

man ska inte behandla om man inte är helt säker, och det smittar inte särskilt lätt

Man ska såklart få det undersökt och få tablettrecept. Tycker inte att något av könen bör använda de där starka krämerna som finns att köpa receptfritt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man ska såklart få det undersökt och få tablettrecept. Tycker inte att något av könen bör använda de där starka krämerna som finns att köpa receptfritt.

ja! män märker lättare om de får det, och det är svårt att få underlivssvamp som man. jobbigt att ha fitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej

har kuk


   
SvaraCitera

alla har svamp men de flesta har inte för mkt kroppen e typ en svamphärd

levande förruttnelse


   
SvaraCitera

amsi: ja (fitta)

Tror det i alla fall. Har aldrig behandlat för det eftersom det gått över av sig självt.


   
SvaraCitera