Aviseringar
Rensa alla

underlivstvål


Ämnesstartare

feel:

varför tvättar du håret med fittvål? ;O

För jag orkade inte med handtvål [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

För jag orkade inte med handtvål

kneppis. :S

hur går det med dreadsandet annars? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feel:

hur går det med dreadsandet annars?

Harpyja:

Varför i helvete innehåller underlivstvål mjukningsmedel [mad] Mitt hår är babylent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ich förstehn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

För jag orkade inte med handtvål [shake]

[bigsmile]

har gjort samma misstag som du. [bigsmile] var riktigt äckligt någon dag eller två. Nu är det handtvål som gäller 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

har gjort samma misstag som du. [bigsmile] var riktigt äckligt någon dag eller två. Nu är det handtvål som gäller 😛

Äckligt blev det inte men alla dreadsen förstördes[shake]. Nu tänker jag inte tvätta håret på en månad[mad]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Harpyja:

Äckligt blev det inte men alla dreadsen förstördes[shake]. Nu tänker jag inte tvätta håret på en månad[mad]

Det lär nog inte hjälpa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Det lär nog inte hjälpa..

Jo för det var det jag hade gjort innan.[confused] Fast två veckor och inte en månad.


   
SvaraCitera

Skit i dreadsen istället, sånt är ju bara... uuuhhh.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Harpyja:

Jo för det var det jag hade gjort innan.[confused] Fast två veckor och inte en månad.

Jo men borde det inte vara lite kontraproduktivt, hår som inte tvättas producerar olja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att inte underlivet ska torka ut kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Jo men borde det inte vara lite kontraproduktivt, hår som inte tvättas producerar olja..

Till skillnad från mitt hår som är torrt och faktiskt behöver olja[smile]. Fick råd att jag skulle tvätta håret väldigt sällan för att mitt hår skulle börja producera mer så det skadar inte.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Harpyja:

Till skillnad från mitt hår som är torrt och faktiskt behöver olja[smile]. Fick råd att jag skulle tvätta håret väldigt sällan för att mitt hår skulle börja producera mer så det skadar inte.

Bara det funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fick råd att jag skulle tvätta håret väldigt sällan för att mitt hår skulle börja producera mer så det skadar inte.

Du vet att hår ej är levande vävnad va [crazy] vet att du vet så låtsas ej att du går på det där, helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du vet att hår ej är levande vävnad va [crazy] vet att du vet så låtsas ej att du går på det där, helvete

Hår nej men hårbotten, duh[shake]


   
SvaraCitera