Aviseringar
Rensa alla

Undersökning om internetanvändning!


Ämnesstartare

Jag håller på med en undersökning i Samhällskunskap B och just du kan göra mig väldigt glad just nu. Svara bara på de enkla frågorna i formuläret nedan och ni skulle göra mig jätteglad!

Om ni ser något som låter konstigt och behöver formuleras om så är det bara att skriva det nedan. Rekommenderar för övrigt samtliga att läsa så mycket samhällskunskap ni bara kan, ett väldigt givande ämne. Enkäten är tänkt att undersöka vad ungdomar vet om olika länder avseende vissa områden och då främst inriktat mot internetanvändningen i världen.

​​​HÄR HITTAR NI ENKÄTEN!

Tack så hemskt mycket på förhand!


   
Citera

Realist:

!

"Du förtjänar en kaka."
[bigsmile] ehm...

Tänkte på dina * mot slutet stod det ej vad som menades med dina * efter att du skrivit dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket för hjälpen! Stjärnorna betyder samma sak under hela undersökningen, alltså att samtliga frågor är obligatoriska.


   
SvaraCitera

Realist:

.

Är duktig på att missa att läsa sådana saker när jag är inne såhär sent [cute] trodde det var att du skulle förklara närmare vad du menade med det men okaj!


   
SvaraCitera

Hahahha känns ju mer som om du vill ha hjälp med läxan [bigsmile]

Tack för kakan [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istället för att googla gör jag därför en enkätundersökning som tar upp flera timmar av min fredagskväll menar du? [smile]


   
SvaraCitera

Realist:

Rekommenderar för övrigt samtliga att läsa så mycket samhällskunskap ni bara kan, ett väldigt givande ämne.

Ja klar das samhellsjkunschkapen gelernen.

Realist:

Tack så hemskt mycket på förhand!

You´re welcome. Really. -.-


   
SvaraCitera

What am I supposed to do if I don´t like cookies?


   
SvaraCitera