Aviseringar
Rensa alla

Undersökning om KlÄdEr


Ämnesstartare

Nachac:

Ja, minst (innebär inte att jag har ocd-besvär, utan att jag simmar regelbundet och då duschar efteråt, samt kan tycka det är skönt att duscha innnan jag far iväg på något evenemang.)

Ah, okej. Folk som duschar en eller flera gånger om dagen utan ursäkt i form av idrott eller sånt skrämmer mig lite. Känns som att de tycker att jag är äcklig.


   
SvaraCitera

Ack, vill också simma, men det går ej, ty jag har MENS.

MVH delgivare av viktig information


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ah, okej. Folk som duschar en eller flera gånger om dagen utan ursäkt i form av idrott eller sånt skrämmer mig lite. Känns som att de tycker att jag är äcklig.

Alltså, jag duschar minst en gång varje kväll, (såvida jag inte sover borta eller så) sedan är de andra tillfällena exklusive, så när simdag och evenemang sammanfaller kan det bli tre gånger på samma dag, men då känns det också överdrivet. Tycker inte att alla bör följa denna vana, olika människor har olika förutsättningar och förstår att man inte alls behöver duscha varje dag för att håll sig fräsch, men känns knas om jag låter bli. Är väl lite en rest från "misslyckad" pubertet då jag inte höll mig fräsch och fick lida för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ack, vill också simma, men det går ej, ty jag har MENS.

Går väl ändå? Finns väl väldigt säkra tamponger/ annat skoj nuförti'n`


   
SvaraCitera

Nachac:

Alltså, jag duschar minst en gång varje kväll, (såvida jag inte sover borta eller så) sedan är de andra tillfällena exklusive

Lider inte din hy och ditt hår av detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Lider inte din hy och ditt hår av detta?

Tvättar inte håret varje gång och eftersom jag redan simmar varannan dag så gör det nog inte särskilt stor skillnad på hyn.


   
SvaraCitera

Nachac:

Går väl ändå? Finns väl väldigt säkra tamponger/ annat skoj nuförti'n`

Nej, jag blöder sådana floder i början; nödgar båd' tampong och binda för att känna mig säker. Skall dock träna i helvit karatedress ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nej, jag blöder sådana floder i början; nödgar båd' tampong och binda för att känna mig säker. Skall dock träna i helvit karatedress ikväll.

Ah, ajrå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Tycker inte att alla bör följa denna vana, olika människor har olika förutsättningar och förstår att man inte alls behöver duscha varje dag för att håll sig fräsch, men känns knas om jag låter bli. Är väl lite en rest från "misslyckad" pubertet då jag inte höll mig fräsch och fick lida för det.

Jag duschar när jag har tränat eller när mitt hår börjar se lite skabbigt ut. Eller, på sommaren duchar jag oftare, i och med värme.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag duschar när jag har tränat eller när mitt hår börjar se lite skabbigt ut. Eller, på sommaren duchar jag oftare, i och med värme.

Vad som än funkar för dig, känner du dig inte ofräsch är du förmodligen inte det.

Vad tränar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vad tränar du?

Springer. Simmar ibland.


   
SvaraCitera

Klickade fel, är alltid anständigt klädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

nån gång per vecka (Du röstade på detta alternativ)

i samband med dusch

ångrade mig
är nog oanständigt klädd framför um oftare än så
men brukar ha underkläder och något linne på mig i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Just nu är jag: naken.
[cry][sad][blush]

Sitter du i möbler naken? [blush]
Brukar ej göra detta pga hygienisk tant, eller i sängen gör jag ofc.

Ögon i en plåthink:

men det går ej, ty jag har MENS.

Blöder du så rikligt att du behöver både supertampong och binda så bör du nog söka hjälp [sad]

Nachac:

Tvättar inte håret varje gång oc

Men fyyyy för klorstinkande hår [no-no] eller har du badmössa? Försöker alltid sätta upp håret så noga jag kan, men nackhåret blir ju alltid blött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

en gång per dag (Du röstade på detta alternativ)

Morgon, i kalsonger. Iafl nu. Varför?


   
SvaraCitera