Aviseringar
Rensa alla

Undersökning om tjejer och camsex!


Legacy:

Jag tror inte det bara är tjejer som har dålig självbild som visar sig. Jag kan tro att det är vanligt bland killar också. Killar söker nog bekräftelse dom också. [smile]

ändå handlar din tråd bara om tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisheye:

Personer med brist på självförtroende söker ej bekräftelse, de gömmer sig. Rampljuset är för dem som älskar sig själva

Där talade du lite sanning faktiskt... Kan ligga mycket i det du säger 🙂

Blivande_japan:

ändå handlar din tråd bara om tjejer

Ja, man får ju se lite mellan fingrarna 😉


   
SvaraCitera

Legacy:

Ja, man får ju se lite mellan fingrarna 😉

[rolleyes]


   
SvaraCitera

alla tjejer med cam som vill ha lite bekräftelse kan ju adda min msn[wink][wink][wink] Dold text: killar går också bra, är ej kräsen[blush]


   
SvaraCitera

förstår mig inte på tjejer som litar på killar på nätet. vet inte hur många inspelad cam filmer jag sett ,eller tjejer som skickat bilder som sedan hamnar på nätet och där det också refereras till deras facebooks


   
SvaraCitera

Legacy:

självklart kan tjejer få göra saker utan att det behöver vara psykiskt, men jag har hört att det ofta sitter i dåligt självförtroende/självkänsla, så därför tänket jag kolla upp det 😛

det förklarar din avatar, om inte annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det förklarar din avatar, om inte annat.

haha... nu e du larvig 😛

UndercoverBrother:

Förstår mig inte på tjejer som litar på killar på nätet. vet inte hur många inspelad cam filmer jag sett ,eller tjejer som skickat bilder som sedan hamnar på nätet och där det också refereras till deras facebooks

förstår inte det jag heller... det är tragiskt när det blir så för tjejerna.. 🙁


   
SvaraCitera

Legacy:

Verkligen inte. Syftet med tråden är att få bekräftat om tjejer bjuder på sig själva för att dom vill eller för att dom söker bekräftelse!

Beror ju på för vem det är man visar etc. Går inte att säga att ALLA gör det pga den här och den här orsaken.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Män brukar alltid stirra på mig när jag är ute. Börjar undra lite här.


   
SvaraCitera

Legacy:

haha... nu e du larvig 😛

nej, jag är seriös.


   
SvaraCitera

Legacy:

Tror ni detta stämmer?

Ja det stämmer. Men jag har själv aldrig gjort det, trots att jag har dåligt självförtroende & och självkänsla.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Beror ju på för vem det är man visar etc. Går inte att säga att ALLA gör det pga den här och den här orsaken.

Nej, du har rätt där. Jag tror inte man kommer så mycket längre med denna tråd... 🙂


   
SvaraCitera

Legacy:

Det sägs att många tjejer med dåligt självförtorende och självkänsla, söker bekräftelse genom att ha strippa i cam eller ha camsex!

säkertväldigt olika, vill du se ren helt naturlig camsex (tjejer), hitta en cam-film med 2 unga bi-tjejer eller lesbiska som gjort det via cam där den ena blivit inspelad.. då är det bara nyfikenhet o kåthet liksom.. inget annat.
Bara ett tips, tittade lite påsånt ett tag själv (har liiite "bi" i mig sen upplevelser i yngre tonår). all konstruerad sex/porr är bara så trist att man somnar..
ps. skicka ett pm så kan du få en sån länk om du vill (och nej, jag camar inte själv)


   
SvaraCitera