Aviseringar
Rensa alla

undersökning tjejer: hur torkar du dig?


Ämnesstartare

kennyman:

annat vis / är pojke / osv (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

säger jag ju givetvis inte, då kan du ju räkna bort den sen[cool]

okej. men om du rösta bakifrån så är jag glad att du medverkade [cool]

lazertits:

torka fram bajset bara

grejen är att, när jag bajsar så brukar jag torka såpass ordentligt att jag slipper gå runt och vara kladdig. När jag sedan kissar, är det rätt lugnt, och jag slipper torka fram något bajs [smile]

lazertits:

fast det hindrar mig ju från att leva det liv jag vill

naej inte direkt. Men jag har svårt för folk med sånnadär fasoner för sig, hur stort eller litet det än är .. troligtvis för att jag har nära och kära som hoppar över halva livet pga av olika saker haha .. [cute] SORRY!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

naej inte direkt. Men jag har svårt för folk med sånnadär fasoner för sig, hur stort eller litet det än är .. troligtvis för att jag har nära och kära som hoppar över halva livet pga av olika saker haha .. [cute] SORRY!

va? 😀


   
SvaraCitera

kennyman:

Bakifrån (Du röstade på detta alternativ)

Alltså, jag för pappret bakom mig, men jag torkar framifrån och bak. Inga bajsbakterier i urinröret här.


   
SvaraCitera

kennyman:

Framifrån (Du röstade på detta alternativ)

eller bakifrån.

torkar dock framifrån och bakåt oavsett om jag håller handen på framsidan eller baksidan av kroppen, om det nu går att förstå hur jag menar, för jag försöker finna ett sätt att förklara det på, men kan inte finna några vettiga ord för det.

...[tard]

kennyman:

grejen är att, när jag bajsar så brukar jag torka såpass ordentligt att jag slipper gå runt och vara kladdig. När jag sedan kissar, är det rätt lugnt, och jag slipper torka fram något bajs [smile]

fast bakterierna är ju knappast synliga och bajsfärgade, de sitter där bak kring och i analen hur mycket du än torkar dig. om du inte spritar dig där bak.

Dold text: ehehhehe... vet en tjej som gjorde det, hon sa att det brände hela vägen genom tarmarna[shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

det bör man för att inte få bakterier från stjärten in i urinröret

Word!


   
SvaraCitera

varför torka?


   
SvaraCitera

kennyman:

är pojke(Du röstade på detta alternativ)

[cool]


   
SvaraCitera

kennyman:

annat vis / är pojke / osv (Du röstade på detta alternativ)

Torkar mig aldrig 😉


   
SvaraCitera

men gud vad uschigt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

ramifrån (Du röstade på detta alterna

mmmmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till och med att torka sig ska sliddjuren krångla till [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att torka sig bakifrån när man kissat är ju lite som att gå runt hela kvarteret för att komma till andra sidan tomten


   
SvaraCitera
Lim3
 Lim3

Ett dag trodde jag det var nå weird creep som undrade [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Till och med att torka sig ska sliddjuren krångla till [mad]

krångla till vet jag inte, alla gör de väll troligtvis på de sätt de ansér vara enklast. [smile]

isola:

Att torka sig bakifrån när man kissat är ju lite som att gå runt hela kvarteret för att komma till andra sidan tomten

haha kan man kanske tycka! Men man slipper sitta och sära på benen åtminstone.

Lim3:

Ett dag trodde jag det var nå weird creep sm undrade [ops]

weird creep kan jag väll inte helt dementera, men ett snällt sådant åtminstone [cute]


   
SvaraCitera