Aviseringar
Rensa alla

undertexter i vlc


Kviq
 Kviq

stoerttard:

allt som är sanning betyder inte att det är trevligt.

Sedan när gick livet ut på att vara trevligt? [rolleyes]

Men nvm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Jag var inte otrevlig. Jag påpekade bara att man inte klarar sig långt utan engelska vilket är en sanning.

haha alltså om du läser detta en gång till, så märker du nog vad jag menar. eller ska jag förklara för dig..? den där meningen som du skrev betydde att otrevlig och sanning inte kan förknippas, på det du skrev menade du att alla sanningar är sanningar, och inte kan vara otrevliga för det. men det är väl klart att det kan? om jag säger att Afghanistan har krig, som är en sanning, betyder inte det att det är trevligt, utan är OTREVLIGT.

Kviq:

Sedan när gick livet ut på att vara trevligt?

bra syn på livet du har! men då vet jag i alla fall varför du var otrevlig! eftersom du anser att livet är skit och bara är hemskt och det verkligen inte kan vara trevligt så förstår jag att du var otrevlig. "vi ska ju ändå dö, varför vara trevlig" är väl en typisk mening som du tänker på varje gång du råkar säga något snällt till någon.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

stoerttard:

Moraltext

Du har nog missat att jag sa jag, inte det. Fet skillnad. Jag var ej otrevlig, men sanningen kanske är otrevlig. Det är du som skrattar åt mig, ej tvärt om. Just sayin'. [rolleyes]

stoerttard:

Annan moraltext om mitt liv

Det var ett rent påstående. Vet inte hur det är med dig, men kopplar inte allt jag säger till mig själv.

Men som sagt, nvm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså kan du bara förstå någon gång vad jag försöker säga? du var otrevlig, det kommer aldrig att ändras i mina ögon. även fast du ska ha en massa motargument om att du inte var det så kommer jag aldrig att ändra mig, för jag tycker det och alla har olika åsikter, eller hur? det borde du ha lärt dig vid det här laget, "du är ju 17 år"

..


   
SvaraCitera