Aviseringar
Rensa alla

Undrar du ofta varför du har en del människor på facebook?


KSENIA

kebu12:

HAR DU DEN PÅ FACEBOOK OCKSÅ ELLER?

NÄ, SER ÄNNU VÄRRE UT DÄR


   
SvaraCitera

KSENIA:

NÄ, SER ÄNNU VÄRRE UT DÄR

OKEJ, MEN DÅ KANSKE ASIATERNA VILL LIGGA MED DIG, AMERIKANERNA VET JAG DOCK INTE


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Ja, ibland (Du röstade på detta alternativ)

har dolt de felsta tardiga som jag ej är intresserad av. Jag har även rensat bort en del från typ högstadiet som jag ej var vän med ens då och en del randoms som jag ej har kontakt med längre och som jag insett att jag aldrig kommer att ha kontakt med igen pga: bristande intresse från båda sidor.

De jag stör mig mest på, som jag har kvar, är min expojkväns familj. Jag tog bort dessa någon gång men mamman blev genuint ledsen och verkade tro att jag hatade henne. När det tydligen är så viktigt för henne med facebookvänner så hade jag inte hjärta att fortsätta neka. [blush]


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

AMERIKANERNA VET JAG DOCK INTE

FÖRMODLIGEN SKRATTA ÅT MIG!


   
SvaraCitera

finner nöje i att plocka bort sådana. särskilt om de är av typen: "idag tränade jag", "nu ska jag duscha", "nu är jag ren" osv. [badgrin]


   
SvaraCitera

KSENIA:

FÖRMODLIGEN SKRATTA ÅT MIG!

JA, DET ÄR MYCKET MÖJLIGT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tog bort dessa någon gång men mamman blev genuint ledsen och verkade tro att jag hatade henne

åh, usch vad jobbigt![sad]

sarkasm:

finner nöje i att plocka bort sådana. särskilt om de är av typen: "idag tränade jag", "nu ska jag duscha", "nu är jag ren" osv.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Ja, ibland (Du röstade på detta alternativ)

Har aldrig rensat. Borde kanske göra det.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nej, jag bryr mig inte (Du röstade på detta alternativ)

jag har några jag aldrig har träffat bara vet vilka dom är.
men jag accepterar bara alla jag vet vilka dom är eller om jag känner dom .
och jag skriver ju bara massa onödiga saker så det spelar ingen roll vem jag har som vän på fb.


   
SvaraCitera

Har en del som jag funderar över men det är inte så många. Rensar ofta samt döljer de ointressanta som man ändå "måste" ha kvar ^^


   
SvaraCitera

Nej, jag vet varför jag har facebook.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

är det bara jag som typ stör mig på att min "vänlista" har en massa random folk man inte vill ha där?

Jag tycker det är patetiskt när man har flera hundra "vänner" på fb


   
SvaraCitera

frukt:

Nej, jag vet varför jag har facebook.

för att pinas?


   
SvaraCitera
njsbo

Blivande_japan:

nej, jag har bara folk jag vill ha (Du röstade på detta alternativ)

Jag ska känna personen någorlunda, eller ha känt tidigare, för att acceptera/"vänförfråga" någon. Är inte ens vän med alla i min klass, kanske borde fixa det? [surprised]

Eller såhär, om jag ser personen på stan och jag inte tvekar på att hälsa på den, då är den kvalificerad på min vänlista [y]


   
SvaraCitera

aa undrar jag verkligen, ska ta bort minst en person nu som jag tänkt på att ta bort


   
SvaraCitera