Aviseringar
Rensa alla

Ung blivande pappa, själmordstankar.


emery:

Nej jag tycker att det är sjukt respektlöst av henne.

Haha jo det är självklart, men blev chockad av ditt svar.[no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Det var det sista hon hörde lr såg av honom?

lol nej, det är ju min pappa [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet en kille som varit med om samma sak. tjejen har barnet nu - hon rä 93:a. SÅ SJUKT, stackars unge. pappan är 92:a o han bryr sig inte ett skit.

jag tycker att det är orättvist mot både dig men framförallt BARNET. stackars liten som inte kommer att ha någon pappa! och nu ger jag verkligen inte dig skulden - jag tycker att det är mammans fel! hon borde förstå bättre. att du inte vill ha barn nu betydet inte att du är elak o tråkig utan du vill antaglien leva som en vanlig tonåring och skaffa barn SEN när allt kommit till rätta. Herregud, jag tycker du ska ta tag i det - för barnets o din egen skull.

Jag skulle inte vilja ha ett ensamt barn på mitt samvete. [n]

Lycka till vännen! Du har inte gjort ngt fel - det är inte ditt fel! DET ÄR INTE DITT FEL!


   
SvaraCitera

Ending Jon:

lol nej, det är ju min pappa

och?
Finns mängder av ungar som aldrig sett röken av sin pappa.
Din mamma stannade väl inte hos någon som gjorde så mot henne?[shake]


   
SvaraCitera

emery:

typ betala eller anlita någon att sparka henne i magen.

Att betala/anlita nån för brott är nog det mest jävla ynkliga man kan göra.

isola:

och?
Finns mängder av ungar som aldrig sett röken av sin pappa.
Din mamma stannade väl inte hos någon som gjorde så mot henne?[shake]

Jag vet faktiskt inte.


   
SvaraCitera

det är ju bådas ansvar, men hon borde lyssna på din åsikt med


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Jag vet faktiskt inte.

[confused]Du har aldrig någonsin bott med någon av dina föräldrar?
Låter ganska underligt om du inte vet om de var tillsammans efter att hon hade fött dig eller inte


   
SvaraCitera

en 21-årig brud som är ihop med en 16-åring lär ju vara efterbliven på ett eller annat sätt, det borde väl du också ha fattat att hon skulle cpa ur såhär o vilja ha en unge... d vill alla tjejer som e dumma i huvudet


   
SvaraCitera

isola:

[confused]Du har aldrig någonsin bott med någon av dina föräldrar?
Låter ganska underligt om du inte vet om de var tillsammans efter att hon hade fött dig eller inte

Ja, men va fan, det där hände kanske när jag var fyra eller nåt. De är inte gifta längre, men inte fan vet jag om det är pga det eller inte [confused] Förresten kanske det inte är sant heller. Det är bara vad min bror har berättat [zzz]


   
SvaraCitera

Pottfisk:

Men nu är kruxet att fittjäveln vägrar göra abort.

Pottfisk:

Vi har vart tillsammans i 1år

om hon nu är din tjej så verkar du inte vara en särskilt bra pojkvän med tanke på vad du kallar henne här [tard]

hennes kropp så hon bestämmer. ni kunde ha låtit bli att ha sex från första början 🙂 då hade du sluppit detta....

Att ta sitt liv för att du inte vill bli pappa? Eh.. ja.. det låter ju , ärligt talat, som en av de sämsta anledningarna till att ta sitt liv (finns iof inga bra skäl alls till det).

Snacka med henne om det utan att bråka, så kanske hon förstår dig mer.. känns som att du är sådan att du skriker och har dig och är aggressiv när du säger det du sagt till henne, ingen höjdare kan jag säga dig


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Det är bara vad min bror har berättat

fråga mammi


   
SvaraCitera

isola:

fråga mammi

Nej, vill inte veta om det är sant eller inte. Är tillräckligt jobbigt som det är


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Nej, vill inte veta om det är sant eller inte. Är tillräckligt jobbigt som det är

[sad]


   
SvaraCitera

förklara för henne att du inte vill ta ansvar för ungen


   
SvaraCitera
Tyrael

Pottfisk:

Diskussion: Vad hade du gjort om du vart i min situation?

Först och främst vill jag skratta åt ditt tankesätt - vadå förstört ditt liv?

Och nu undrar du varför det är så roligt - för att det är bara att skita i barnet, du har inte plikt att sköta barnet om mamman gör det.

Ending Jon:

Min pappa slog min mamma i magen när hon var gravid, det är också ett sätt [crazy]

Och resultat blev dig. [smile]


   
SvaraCitera