Aviseringar
Rensa alla

Ung Flickvän. Tips och Tankar?


Jag ser inga problem i att ni har en relation. Älskar ni varandra betyder det allt.
Men vill du inte begå lagbrott så låt bli att ha sex tills hon fyllt 15.


   
SvaraCitera

neof: beter mig inte som 99or.

har dom ett speciellt beteende?;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket för alla svar! Känns skönt o ha lite stöd i ryggen med detta.. senast jag träffa henne nu gick allt jätte bra o vi väntar en ny träff snart. De rullar på bra o vi trivs jätte bra med varan.  Tack igen 🙂


   
SvaraCitera

Jag hade ett flera år långt förhållande med en tjej som var 5 år yngre, hon hade däremot  redan fyllt 15. Lustigt nog visste jag ej hur gammal hon var de första veckorna och jag var lite av den typen som inte var så positiv till stora åldersskillnader innan förhållandet.

Däremot ångrar jag inte att jag valde att fortsätta ge förhållandet en chans efter att jag fått reda på åldersskillnaden. Värt att tänka på dock, är att det blir väldigt påfrestande för den yngre partnern då han/hon blir tvungen att anpassa sig till den äldres mognadsnivå.
Även den äldre partnern kan bli tvungen att ta det lite lugnt med t ex gå ut på krogen och dylikt. 

Tänker inte sitta och säga att det är äckligt eller dylikt, det beror ändå på från person till person, säg att hennes kropp utvecklades väldigt tidigt, och din väldigt sent, då är ni teoretiskt sett på ungefär samma plan rätt fysiskt om inte omvänt.

Men det är väldigt mycket mer påfrestande att vara i ett förhållande med stor åldersskillnad än ett förhållande med samma ålder på båda partnerna.


   
SvaraCitera

Anonymous Pirate:
Hejsan sen kväll...
Har sen ungefär 9 månader tillbaka pratat med en tjej över internet. Tiden har rullat på fort och jag har stöttat henne och fått stöd av henne genom allt vad livet har haft o bjuda på och vi har funnits för varandra. Tiden har fått oss att komma närmare varan och idag kallar vi oss ett par, Trotts att vi inte träffats irl en.
Hon bor inte långt bort alls några knappa mil för en som äger bil är väl inget. Hennes föräldrar vet inte om mig en och hon har svårigheter att få fram nått om de. Hon är en mycket stark tjej som står för sin sak med båda fötterna på jorden. Hon är född 00 och jag 95.
Trodde aldrig själv att jag skulle förälska mig i en så pass yngre tjej särskilt med tanke på att jag nästan alltid varit med äldre innan. Klart... Har svårt o se vart hon är en 00a mer en på person numret.  En mycket mogen välutvecklad lång o vacker tjej. Inget vi inte kan prata om och fantasier flödar om allt från mys i soffan till alla möjliga upplevelser o äventyr. Sex har också varit av stort intresse från hennes sida framförallt.
Ligger ofta och tänker på de hela. Vänners reaktion. Tex om jag kom med en 00 skulle mina vänner kolla lite snett på mig men inget dom inte skulle acceptera. Samma sak med min familj men i hennes läge tror jag de är lite annat som gäller. Hon har delat med sig om min existens och vår relation för en liten samling vänner med olika reaktioner. 

Va tror ni om detta? Vad är rätt vad är fel? Vad är viktigt? Vad bör/inte bör vi göra?
Låt mig höra vad ni tänker.

Specifika frågor från min sida är:

Vad säger man till en förälder när man kommer hem med en så pass äldre kille?

Hur kan man besvara hennes intresse av sex?

Kan ett kön av som är fullt utvecklat som också är av modell större skada henne vid sexuell kontakt?

Tips på vad man ska göra för att få omgivningen att acceptera oss?

MVH

Klämde du dig in mellan pruttkanalen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av en slump gick jag in på denna sida och använde mig av detta konto igen.

Ville bara meddela att vi är tillsammans o nyligen fyrat 2 års dag tillsamman. Trivs jätte bra tillsammans och inte haft några problem med varken föräldrar eller den lilla distansen mellan oss. kollektivtrafiken används ofta o ses så ofta vi kan. 1-3 gånger i månaden oftast bestående av hel helger.

Vill uppmuntra andra att inte va rädda för att prova o va lite annorlunda.
Har självklart stött på kritik av vänner o omkring stående men då är de viktigt att som den äldre i detta fall klargöra tidigt och ordentligt att de inte spelar oss roll och om dem har åsikter kan dem hålla de för sig själva. och om de inte skulle kunna acceptera detta behöver vi inte träffas längre. Jag har inte förlorat någon efter detta uttalande snarare tvärt om idag träffar jag mina vänner som vanligt med min tjej vid min sida och allt rullar på.  

Om någon läser detta ny som gammal i frågan så vill jag bara säga hej och hoppas ni har en bra dag 🙂 MVH


   
SvaraCitera

Anonymous Pirate: Vill uppmuntra andra att inte va rädda för att prova o va lite annorlunda.

dsfsdfsdfsdfsdf.jpg


   
SvaraCitera

Anonymous Pirate:
Av en slump gick jag in på denna sida och använde mig av detta konto igen.

Ville bara meddela att vi är tillsammans o nyligen fyrat 2 års dag tillsamman. Trivs jätte bra tillsammans och inte haft några problem med varken föräldrar eller den lilla distansen mellan oss. kollektivtrafiken används ofta o ses så ofta vi kan. 1-3 gånger i månaden oftast bestående av hel helger.

Vill uppmuntra andra att inte va rädda för att prova o va lite annorlunda.
Har självklart stött på kritik av vänner o omkring stående men då är de viktigt att som den äldre i detta fall klargöra tidigt och ordentligt att de inte spelar oss roll och om dem har åsikter kan dem hålla de för sig själva. och om de inte skulle kunna acceptera detta behöver vi inte träffas längre. Jag har inte förlorat någon efter detta uttalande snarare tvärt om idag träffar jag mina vänner som vanligt med min tjej vid min sida och allt rullar på.  

Om någon läser detta ny som gammal i frågan så vill jag bara säga hej och hoppas ni har en bra dag 🙂 MVH

vad kul! Party


   
SvaraCitera