Aviseringar
Rensa alla

Ung för att vara bög?


Ämnesstartare

Hej allihopa jag är 12år och bög är det för ung för att vara bög? Finns det nån annan? Tacksam för svar pusspuss...


   
Citera
Ämnesstartare

Nah, hur kan man vara det?   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan inte vara bög förrän man fyllt arton, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, jag tror inte man är helt säker på sin sexualitet vid 12 års åldern. Men jag kan ha fel, jag vet ärligt talat inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp åldersgränsen för att få vara bög i Sverige är 15. Du är en brottsling! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snarare bög för att vara ung. men det är väl en smaksak.


   
SvaraCitera
Inside

Det finns väl inte nån åldersgräns för att vara bög. Det är inte så att man bestämmer sig helt plötsligt bli bög (hoppas jag). MEN du borde nog vänta några år för att se om du verkligen är det, när jag var i din ålder så trodde jag att jag var lesbisk!


   
SvaraCitera

Jag har vart lite osäker på mig mig o du är ung så du är nog inte säker men vänta innan du gör något för de kan bli fel faktiskt, du råkar göra nått som inte blev som man tänkte vänta o tänk på saken kanske du inte är bög kanske du är. Det får du reda på när du blir äldre 😉


   
SvaraCitera

Hej jag söker lite bög kompisar och har träffat en 13 åring och han är tydligen kär i mig jag å jag gillar honom starkt mycket vad ska jag göra känns som att det går åt fel håll tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obvious troll is obvious


   
SvaraCitera
Blaze

Själv är jag 14 och hade inga problem med att komma ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Alltså, jag tror inte man är helt säker på sin sexualitet vid 12 års åldern. Men jag kan ha fel, jag vet ärligt talat inte. 

vilket bögigt svar jag gav omg Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inga gränser för en stjärtgosse ^,lol ^^ 


   
SvaraCitera
reben

glhf pusspuss...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara dumt att försöka sätta en stämpel på sin sexualitet om man är osäker över den.


   
SvaraCitera