Aviseringar
Rensa alla

ung mamma


Ämnesstartare

Kogepan:

Barn kan säkert vara trevligt att ha om man inte har något socialt liv att vara mån om.. Och om man tycker om fula små ting som bara vet hur man skriker och bajsar på sig.

eller så är det så att hon får någonting annat, hon offrar ju sitt soicala liv men hon får en unge [y] det är också någontig och alla prioriterar olika [party]


   
SvaraCitera

http://www.familjeliv.se
Där finns det unga och gamla föräldrar, de som planerar barn och bara tycker om att kika runt på alla bebisbilder. Där kan du få mer seriöst stöd än på um som är ett väldigt oseriöst ställe.

lycka till!


   
SvaraCitera

ungmamma92:

Kommer jag klara ett barn?

Nej, det kommer du inte göra då du själv fortfarande är ett barn. Du kommer inte ha någon utbildning att hurra för när "den" kommer och inte heller något jobb. Du kommer leva på dina föräldrar i början tills "den" börjat på dagis och du kan skaffa dig ett jobb som kräver mindre av dig, exempelvis vända burgare på Donken. Sen när "den" efter 20 år äntligen flyttat hemifrån kommer du vara en 36-årig singelmamma som åker på Ålandskryssningar.

Synd.


   
SvaraCitera

klart du klarar av ett barn 🙂 jag är ungmamma 🙂


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Är du inte tillräckligt stark som person så du tvivlar på att ett barn, dvs, ditt egna, inte kommer tycka om dig så hur fan hade du tänkt kunna hantera föräldrarollen?

ALLA blivande föräldrar tvivlar någon gång på sig själva speciellt första gången. Oavsätt ålder.

spindelnätaren:

Varför ens behålla ett barn om du inte ens vet om du kommer klara av det?

Själviskt.

Nu när läget är som det är så är det hon väl ändå inte så självisk? Det skulle (enligt mig) vara mycket mer själviskt av henne att tex göra en abort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej , jag är en mamma på 16 år som nyligen fått en liten tjej 🙂

o du lycka till med bebben 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungmamma92:

Kommer jag klara ett barn?

Nej, du har förstört ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick min son när jag var 18, inte så mycket äldre
klart att din bebis kommer tycka om dig, så länge du inte behandlar henne, eller honom illa,
Klara av ett barn, menar du älska barnet eller ta hand om barnet?
Jag tror att du klarar det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla fåniga kommentarer om att man förstör sitt liv när man får ban ung stämmer verkligen inte man ser bara världen med andra ögon så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vet, ens föräldrar är alltid ens föräldrar och man älskar dom alltid för man har inga andra som dom. Iaf när man är sådär liten och inte vet bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kommer gå bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera