Aviseringar
Rensa alla

UNG MODELL


Juliiiaaa:

Här är en bild utan smink.

Du var lite snyggare utan faktiskt...


   
SvaraCitera

Sure, det finns alltid folk som vill fota nakna 14-åringar. Bara fråga första bästa person på snyggast-chatten.


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Vet inte riktigt hur lång jag är. Men jag och min mamma stod rygg mot rygg och då var jag längre än henne (kan typ en eller två cm) och hon är 174 cm.

Kan nästan säga nu att du har chans..


   
SvaraCitera

Men ja, sök in på elitemodel, där kom jag in. sen de andra också, sök runt lite, lycka till.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Du var lite snyggare utan faktiskt...

Agree. Du ser ut som värsta fjortisten med smink.


   
SvaraCitera

Whoopsy Daisy:

Sure, det finns alltid folk som vill fota nakna 14-åringar. Bara fråga första bästa person på snyggast-chatten.

Mm det gäller att hon vet om det där och tänker innan hon accepterar en agentur, t.ex detta är viktigt: de ska ALLTID ta kontakt med dina föräldrar, eftersom du är under 18. om de inte har det som en regel, lär de inte vara ett skit seriösa. gärna mått, bilder o.s.v med.. fattar inte hur endel "agenturer" tänker när de kräver ens namn bara, idioter. är bara ute efter en sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whoopsy Daisy:

Agree. Du ser ut som värsta fjortisten med smink.

Det var illa! Får kanske skära ner lite på det då. [smile]


   
SvaraCitera

Whoopsy Daisy:

Agree. Du ser ut som värsta fjortisten med smink.

tycker hon ser riktigt fin ut, däremot om 2 år så lär hon tappat fjortis.. liksom utseendet, alla har väl varit i den åldern? 🙂 utseendet förändras, det blir bra... jag är riktigt "på" att hon ska söka iaf, INTE ofta jag tycker andra är fina


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Det var illa! Får kanske skära ner lite på det då. [smile]

Tycker jag verkligen [smile]

lemuu:

tycker hon ser riktigt fin ut, däremot om 2 år så lär hon tappat fjortis.. liksom utseendet, alla har väl varit i den åldern? 🙂 utseendet förändras, det blir bra... jag är riktigt "på" att hon ska söka iaf, INTE ofta jag tycker andra är fina

I regel brukar folk med så mycket smink vara blåsta, bitchiga fjortisar, så om hon inte vill framstå som en sådan så tycker jag verkligen att hon bör trappa ner på det.


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Det var illa! Får kanske skära ner lite på det då. [smile]

Gör det! Du är riktig snygg utan![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

men hon vet ju inte hur man stavar, då är det inte så lätt..

Nej men det löser sig alltid skriver man modell så kommer la nått sånt fram[wink]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Du var lite snyggare utan faktiskt...

word


   
SvaraCitera

Whoopsy Daisy:

I regel brukar folk med så mycket smink vara blåsta, bitchiga fjortisar, så om hon inte vill framstå som en sådan så tycker jag verkligen att hon bör trappa ner på det.

håller med.


   
SvaraCitera

Juliiiaaa:

Här är en bild utan smink.

Utan smink? Vet du en sak, du luktar troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Utan smink? Vet du en sak, du luktar troll.

Ja, utan smink?


   
SvaraCitera