Forumet - Ung och gravid ??

Ung och gravid ??

2032 0 96

Spana också in:

LoveGun:

Vad är det som är så dum i huvudet med att inte villja mörda ett barn?

För det första bör du ta bort "i huvudet" för att det ska likna korrekt svenska och för det andra sa du väl att du blev gravid för några dagar sen? Det tar flera veckor för barnet att ens utveckla ögon och dessutom utvecklas personligheten på människor först när dem är 5 år gamla.

Talar vi om mord av något som inte kan tänka, se, höra, kommunicera eller ens äta på egen hand, kan vi lika väl diskutera om vidare man bör eller inte bör döda insekter.

LoveGun:

Eller jag kanske bara var dum i huvudet som trodde att det fans seriösa människor här?

Eller har du bara problem med att höra vad du inte vill höra?

Om detta är fallet behöver du inte ens vänta dig en positiv kommentar om att behålla barnet av 90% utav de som kommer gå in på tråden.
Jonnybravo91:

Det tar flera veckor för barnet att ens utveckla ögon och dessutom utvecklas personligheten på människor först när dem är 5 år gamla.

Barnets hjärta börjar slå vid 6 veckor !
Men visst vill du gå ut och döda 3 åringar så helt upp till dig.

Och det är så jävla omoget att rätta folks gramatik, har du verkligen inget bättre för dig ?!

Jag sa aldrig att jag blev gravid för några dagar sedan, jag skrev att jag fick REDA på att jag är gravid för några dagar sedan !
Du klagar på mig för att jag inte skriver korrekt men du kan inte ens läsa svenska ?
Hatar ungdomar.se ! ! !
Åh vad jag blir sur !
Skaffade en sida på ungdomar.se för att kunna skriva ett inlägg i forumet Graviditet, Föräldraskap och Adoption i hopp om att kanske hitta någon annan i min ålder i samma situation.
Men ack så jävla fel man kan ha...istället möter man en massa moralungar !
Vad gör dom inne på ett sådant forum om dom inte vet ett piss om saken? =S
Jag kan ju säga att jag kommer aldrig mer att gå in på ungdomar.se sidan är ju för fan värre än ett dagis !

Now back to me...haha...lite ego det lät ^^
Men jag blev lite besviken idag när jag var så jävla godis sugen och bara var tvungen att ha något surt.
Så jag köpte denna påse:
Image
Men inte fan var det surt !
Det smakade precis som sockrat sött godis...så jag gick ner och snodde min pappas flickväns graviditets böcker och såg där att smaken kan förändras tidigt under en graviditet ?!
Kännde mig jätte besviken eftersom att jag var så suge på något surt....

*Om det finns någon i samma situation som mig som skulle villja prata så får ni mer än gärna adda min msn: izzaarle@msn.com känns som att man är ensam i världen ibland även fast jag vet att jag inte är det*