Aviseringar
Rensa alla

ung och gravid!!!


Behåll ungen! kan vara en trevlig prick [y]


   
SvaraCitera

LineGustavsson:

jag vet inte hur jag ska göra. min mamma och mina kompisar som stöttar mig säger att jag ska göra det som jag vill.. hjälp!

Du verkar ju knäpp som först säger jag vill bla bla sen, vad vill jag hjälp?


   
SvaraCitera

´vem ska bli hans pappa då?


   
SvaraCitera

är det bra att barnet få födas och växa upp när det bara är den ena föräldern som vill ha det?

Gör abort- för din och din killes skull


   
SvaraCitera

Krille66690:

Gör abort- för din och din killes skull

Fan hade min flickvän ens tänkt tanken att behålla ett barn om hon nu skulle bli gravid hade det varit över direkt, även om hon sen ändrar sig.


   
SvaraCitera

fisQ:

Fan hade min flickvän ens tänkt tanken att behålla ett barn om hon nu skulle bli gravid hade det varit över direkt, även om hon sen ändrar sig.

samma här, men allts vi två tänker ju ur killens perspektiv nu


   
SvaraCitera

Krille66690:

samma här, men allts vi två tänker ju ur killens perspektiv nu

nowai!

Och hur ska man tänka ur hennes perspektiv? Jag ser bara efter mig själv, och jag tänker inte spendera tid med en person som har haft planer på att förstöra mitt liv. Förstör ditt eget liv, be my fucking guest, men att dra med mig... Nej tack. Hej då.


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att 18 är en för låg ålder att bli förälder i. Då e man ju myndig o vuxen, tycker jag. Visst finns det nackdelar, men jag skulle bli glad om jag vart pappa idag =)

Lycka till..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅH! ABORT ÄR MORD! GET IT PEOPLE!


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

ÅH! ABORT ÄR MORD! GET IT PEOPLE!

Go go careface.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Go go careface.

[tired][party][bigcheers][rolleyes][bigsmile][badgrin][tard] BLANDADE KÄNSLOR!


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

BLANDADE KÄNSLOR!

Jag förstår att det kan vara svårt att behålla fattningen när man träffar en awesome person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejsan.
Du kanske annars borde gå in på www.familjeliv.se om du vill diskutera sånt här, barnen som hänger på den här sidan brukar inte direkt kunna ge några råd om sådant här utan mest skriva blaj.
Om du känner att du vill ha barnet då behåll det, allting kommer nästan garanterat ordna sig i slutändan. Jag fick min son vid nästan fyllda 17 år men jag är gift också (muslim). Så vi lever ju ihop som en familj, det är väl lite annorlunda än om man är ensam, men jag tror att de flesta klarar av det - iallafall utifrån vad jag har hört.
Lycka till!


   
SvaraCitera

mamama:

vi

så han stöttade dig? för henne skulle hon ha varit ensamstående förälder. Dessutom är det här inte ett val som kommer påverka bara henne, utan hennes föräldrar, hennes vänner och hela hennes liv. Det är nästan omöjligt att karriära eller utbilda sig, ifall hon nu gör det, och samtidigt försörja barnet. Nej, jag skulle säga.. nej.

Tycker även synd om killen. Man säger ofta att det är kvinnans ansvar, men båda ska ju ha rätt att säga vad de tycker och besluta tillsammans. Om partnern VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN vägrar,, då måste man nästan låta det passera, eventuellt leta en bättre partner.


   
SvaraCitera

sålänge du inte tar massa bilder på det och lägger upp det på bilddagboken etc får du behålla det.


   
SvaraCitera