Aviseringar
Rensa alla

Ung tjej, äldre man?


Ämnesstartare

Hej!
Är en tjej som fyller 20 i sommar som har lite av ett problem...
Jag vet en på min pappas jobb som är 68 år gammal och han är ensam (alltså ingen fru osv) och är känd för att vara lite "sliskig" men han är trevlig.
Nu är problemet det att jag på senare tid har fattat tycke för lite äldre män och för just honom!
Eller jag tycker inte "om" honom på det viset så jag vill ha en relation med honom utan jag vill bara ligga med honom!
Jag är oskuld vilket gör det ännu jobbigare för mig + att jag är en lite knubbigare tjej och har noll självkänsla 🙁
Men så fort jag tänker på honom så blir jag så jävla kåt!
Jag vet inte hur jag ska göra, ska jag säga något till honom, isåfall hur ska jag säga det?
HJÄLP! 


   
Citera

Tror det är din låga självkänsla om dig själv som trasslar till det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag jobbar på det 😉
Men hur ska jag få honom att förstå vad jag vill?

sicilianmind:
Tror det är din låga självkänsla om dig själv som trasslar till det hela.


   
SvaraCitera

Är du  säker på   att    du inte söker en fadersfigur?


   
SvaraCitera

Har inte läst tråden, väcker nog för många tankar/känslor och har inte tid till att varken läsa eller tänka på annat än två skolämnen...

Hoppas iaf att du snart inser att även om en 68 åring, för dig, är underbar osv. så kan du ha det bra med någon i din ålder också. 


   
SvaraCitera

Tycker du ska skippa det där.


   
SvaraCitera

kan också tänka mig att det där är ngt bidragande men alltså... Hur ofta betraktar man en 70 åring som pappa? Förknippar 70åringar med demens och blöjor :(känslor är så ologiska ibland.....

isola: fadersfigur


   
SvaraCitera

debepe:
kan också tänka mig att det där är ngt bidragande men alltså... Hur ofta betraktar man en 70 åring som pappa? Förknippar 70åringar med demens och blöjor :(känslor är så ologiska ibland.....

Alla sjuttioåringar är inte sådana + att det gäller äldre män i allmänhet


   
SvaraCitera

TTLOVER: jag på senare tid har fattat tycke för lite äldre män

48 år i mellan er är inte lite!! Men fine, är han god för miljoner tycker jag du ska köra! Se till bara så att det är just du som får ärva stålarna när gamlingen här i fråga vilar i sin kista! 


   
SvaraCitera

Jag vet men det låter inte särskilt logiskt att förknippa en 68 åring som pappa... Men känslor kan fungera så och det var det jag tyckte var lustigtmenade att jag generellt hellre associerar 70 åringar med demens än med pappor

isola: Alla sjuttioåringar är inte sådana + att det gäller äldre män i allmänhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

100%

isola:
Är du  säker på   att    du inte söker en fadersfigur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha, sant!

S3ON:

48 år i mellan er är inte lite!! 


   
SvaraCitera

TTLOVER:
100%

Du känner dig ouppskattad och ful och han är snäll och trevlig mot dig. Kanske förväxlar du hans artighet med annat intresse?


   
SvaraCitera

TTLOVER: hahahaha, sant!

Fast jag hade nog aldrig kunna tänka mig att gifta mig med en 90-årig tant ens för över 100 miljoner.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw, han är väldigt fit för sin ålder. Han har varit elit idrottare 🙂
Jag kan ju inte hjälpa hur jag känner...


   
SvaraCitera