Aviseringar
Rensa alla

Ung Vänster/AFA körs ut från SD-möte


Ämnesstartare

Här är en film från när UV/AFA körs ut från ett informationsmöte i Malmö den 10 november. Notera den roliga invandrarfarbrorn och Sten "Taxi" (Känd från femman med Filip och Fredrik).

Vad tycks om dessa personers agerande och om polisens agerande?
Ska SD behöva ha ett FLERTAL poliser på plats för att sånt här pack ska störa partiet?


   
Citera
Ämnesstartare

internet:

Jag tycker du kan hålla käften någon gång. Ingen bryr sig ändå.

+1

Grön och Vit är en sån [kraftuttryck] misinformerad person.

//pkerat av nyson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Jag tycker du kan hålla käften någon gång. Ingen bryr sig ändå.

svartarosen:

Grön och Vit är en sån jävla tönt.

Att ni läser då, vad säger det om er själva [bigsmile]

Åter till topic. Det här är ett diskussionsforum. Ni blir båda anmälda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Att ni läser då, vad sorgliga ni måste vara [bigsmile]

Jag läser inte din smörja, vad får dig att tro det? [confused]


   
SvaraCitera

internet:

Jag tycker du kan hålla käften någon gång. Ingen bryr sig ändå.

Idiotjävel, bara för att du hatar Sverige så betyder det inte att alla gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Jag läser inte din smörja, vad får dig att tro det?

svartarosen:

Grön och Vit är en sån jävla tönt

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att vänsterpack ska lägga sig i högerextrema möten, precis som att högerpack inte ska lägga sig i vänsterextrema möten. Låt folk ha olika åsikter. Vid det här laget är vi väl alla överens om att människan inte alltid håller med varandra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

[love]

Ja jag behöver inte läsa dina trådar för att komma fram till det, allt du skrivit har ju bara varit skit så tror inte den här tråden är annorlunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Vid det här laget är vi väl alla överens om att människan inte alltid håller med varandra [y]

Det håller jag inte med om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Jag tycker inte att vänsterpack ska lägga sig i högerextrema möten, precis som att högerpack inte ska lägga sig i vänsterextrema möten.

Skillnaden är att motsvarigheten till det vi ser i filmen aldrig händer, åtminstone inte numera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Skillnaden är att motsvarigheten till det vi ser i filmen aldrig händer, åtminstone inte numera.

Nej ni högerpack har ju aldrig gjort något, inte typ dödat flera miljoner judar och så. [tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Nej ni högerpack har ju aldrig gjort något, inte typ dödat flera miljoner judar och så.

Ni vänsterpack har inte dödat sådär 40 miljoner homosexualla/judar/zigenare och motståndare till kommunism och så.[tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Nej ni högerpack har ju aldrig gjort något, inte typ dödat flera miljoner judar och så.

Jag är inte höger, mer vänster isåfall. Vi stör heller inte möten i dagens läge och slåss inte med polisen och vandaliserar på gatorna.

VI har inte mördat någon sådan du nämner. Inte ens om man klumpar ihop oss alla, eftersom vi inte var med på den tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom känner väl att dom gör samhället en "tjänst" genom att göra det. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh. En sån här tråd idag igen! Vad spännande!


   
SvaraCitera