Aviseringar
Rensa alla

Ung08 och Fryshuset


Ämnesstartare

Sitter i Fryshusets tält på Ung08-festivalen efter ett långt uppehåll i jobbet. Någon här som kommer att vara i kungsan denna vecka eller som har varit här förut?


   
Citera

Det är ju bara upp till 19. Diskriminering.


   
SvaraCitera

Ricochet:

Det är ju bara upp till 19. Diskriminering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Det är ju bara upp till 19. Diskriminering.

Jepp, samtidigt så har alla 18+are rätt mycket större utbud i övrigt. Kanske är det inte mer än rättvist att det finns evenemang som vänder sig i huvudsak till dem som är yngre?


   
SvaraCitera

Lalle NÄTVANDRARNA:

Kanske är det inte mer än rättvist att det finns evenemang som vänder sig i huvudsak till dem som är yngre?

Varför kommer fryshuset inte till oss som är äldre då? Och vad hände egentligen med er nätvandrare?


   
SvaraCitera

likgiltig misär:

Varför kommer fryshuset inte till oss som är äldre då? Och vad hände egentligen med er nätvandrare?

Det, mina damer och herrar. Får vi veta i nästa avsnitt av Nätvandrarna.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det, mina damer och herrar. Får vi veta i nästa avsnitt av Nätvandrarna.

?!


   
SvaraCitera

likgiltig misär:

?!

Kunde inte låta bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likgiltig misär:

Varför kommer fryshuset inte till oss som är äldre då? Och vad hände egentligen med er nätvandrare?

Bra fråga. Fryshusets verksamheter försöker möta så många som möjligt av dess målgrupper. Målgruppen för de flesta verksamheterna är ungdomar, men vi stänger inte dörrarna för någon på grund av ålder.

Vad som hände med oss nätvandrare kan i kort beskrivas som att vi fick en hel drös att göra och kunde inte riktigt vara lika mycket på alla platser samtidigt. Själv har jag inte jobbat sen februari och har inte haft stenkoll på vad de andra sysslat med. Helena sitter bl a i UMs expertpanel iallafall.

Att de finns därute råder inget tvivel om, men internet är rätt stort =)


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det, mina damer och herrar. Får vi veta i nästa avsnitt av Nätvandrarna.

MUPP!


   
SvaraCitera

Michee:

MUPP!

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera