Aviseringar
Rensa alla

Unga tjejer med stora drömmar


Ämnesstartare

Barnbidrag:

OMG, JAG TRODDE INTE ATT HAN FANNS PÅ RIKTIGT. Han är typ fejkad överallt.

HAHAHA GÅ IN PÅ SNYGGAST.SE HAN ÄR MED PÅ TYP PLATS 5-7 I TOPP 10 HAHAHAHAH JÄVLA FULFJORTIS HAN ÄR [mad] [mad][mad]


   
SvaraCitera

McLuver:

HAHAHA GÅ IN PÅ SNYGGAST.SE HAN ÄR MED PÅ TYP PLATS 5-7 I TOPP 10 HAHAHAHAH JÄVLA FULFJORTIS HAN ÄR

HAHAHA, jag vet, men trodde att han var fejk där också. [sad] Men hahahaha, han är typ känd ju. [cute][cute][cute][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dom flesta brukar ju lyckligtvis mogna tillslut och inse hur verkligheten är

Kanske. Men vissa på den sidan är 20 år. Hittade en som var över 30 också men hittar inte tillbaka till henne.

Now_what:

förstår inte hur folk lyckas bli orange?

Ändrar om på datorn ju [crazy]


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Varför kan ingen drömma om att bli något coolt? Eller i alla fall smyga under stolen med att de enbart vill bli kända?

Jag drömmer om att köra bulldozer över folks hus[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Kanske. Men vissa på den sidan är 20 år. Hittade en som var över 30 också men hittar inte tillbaka till henne.

det är ju bara sorgligt


   
SvaraCitera

NEMO:

Ändrar om på datorn

fusk ju [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Now_what:

fusk ju

"Med dagens teknik är det tillåtet att fuska med bilder" - Fjantarnas 10 budord

OF 5:

det är ju bara sorgligt

Väldigt sorgligt, men lite underhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hon här var dock rätt het:

hurr tänker en sån människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Väldigt sorgligt, men lite underhållande

ja det är underhållande det kan jag hålla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"gillar och bli fotad min dröm är och bli modell.ni kan görna gå in på min bdb och kola på mer bilder på mej darkhii heter ja där eller kan ni alltid kola in på min emocore catchm"
Modella the Emoa

"En glad och livlig tjej i mina bästa år! som värkligen skule kunna tänka mig att stå framför kameran dagligen . Alla mina nära och kära säger till mig att jag är som en linslus .Men just detta skulle vara kul att prova på innan man blir för gammal.. " [censur][chocked]
34 år o_Oo_Oo_O

Ni vill inte missa dessa säger jag bara[cool]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

NEMO:

Men tycker att vi kan diskutera det faktum att unga kvinnor har såna orealistiska drömmar. Vad kan vi göra för att hjälpa dem så att de kan börja drömma om något de kan uppnå? Kanske göra världen lite mindre utseendefixerad först och främst? Vad tycker/tror ni?

Så sjukt alltihop. De är ju bara barn många av dem. Tragiskt om du tycker att de där översminkade tjejerna är snygga. Man kan iofs se det som att alla människor är fina och man ska inte klanka ner på dessa fjortisar som nog har mest ångest och sämst självförtroende. Men man kan ju knappt låta bli >.< De säljer sig så fruktansvärt och man blir ju ledsen i ögat om det där är deras dröm här i livet. Media och samhället förstör dem/oss..hoppas verkligen att många killar egentligen inte bryr sig om utseendet sådär extremt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Tragiskt om du tycker att de där översminkade tjejerna är snygga.

Misstänkte att de lite skruvade moderatorerna på denna sidan annars skulle se det som personangrepp.

Bell:

De säljer sig så fruktansvärt och man blir ju ledsen i ögat om det där är deras dröm här i livet.

Ja, jag håller helt med dig. Man blir så trött på mänskligheten. Synd att vi inte har lika strikta college här som i USA. Eller arbetsgivare. Fast på ett sätt har det gått för långt där. Men tror ändå att det hade hjälpt en del om de visste att deras framtid kunde förstöras pga bilder de lägger ut. Fast det skulle såklart inte bota själva problemet, dvs att samhället är så utseendefixerat och ungdomar har så dåligt självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Varför är så många från Skåne?

d e go i skoåöningarna

OF 5:

Kanske. Men vissa på den sidan är 20 år. Hittade en som var över 30 också men hittar inte tillbaka till henne.

det är ju bara sorgligt

http://modelljakten.se/modell/191 hittade den[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

http://modelljakten.se/modell/191

jag ångrar verkligen att jag tryckte på den länken[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag ångrar verkligen att jag tryckte på den länken

jag är busig idag[y]


   
SvaraCitera