Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar.se blöder?


Ämnesstartare

Antalet besökare på hemsidan är ur funktion, senast man var inloggad är ur funktion, onlinelistan är ur funktion, man syns ej när man är inloggad.
Färre skrivna bloggar. För ett par år sedan kunde ett nytt inlägg befinna sig på framsidan i en eller två timmar. Nuförtiden går det att finna bloggar 12-18 timmar tillbaka.
Inte lika mkt aktivitet på forumet, visst, sommaren drar alltid ner en viss mängd aktivitet men generellt? Söker sig färre och färre till ungdomar nuförtiden?
Är ungdomar ett sjunkande skepp eller är det bara sommaren som spökar?


   
Citera
Ämnesstartare

Det handlar mest om att sidan är lite trasig för tillfället, men ja, allt som varit awesome med um är sedan länge borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

allt som varit awesome med um är sedan länge borta

Vad var det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Vad var det?

Stryplekar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Stryplekar.

Varför kan du inte vara seriös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-_-

Alldeles för få som faktiskt skriver seriösa svar på frågor ungdomar må ha [cute] Talar väl ba för mig själv och vad jag tycker men skulle jag prata ut i en tråd och få oseriösa svar.. då skulle jag inte stanna kvar [blush]
Tar ju ett tag innan man blir o förstår Umare [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Varför kan du inte vara seriös?

För att detta är UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.. fast jag gör nästan bara smilies i trådarna så jag ska nog inte säga så mycket [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

Vattuman:

Söker sig färre och färre till ungdomar nuförtiden?

Vet inte hur det ser ut just nu under den här månaden, men Ungdomar.se har inte sett annat än tillväxt under senaste året.

Vattuman:

Är ungdomar ett sjunkande skepp eller är det bara sommaren som spökar?

Sommar + semester + tekniskt strul, troligtvis. Redaktionen tycks ha tagit semester (chefredaktören är/var i alla fall borta, och jag har inte sett några nya texter), många i moderatorkåren är halvinaktiva, och jag misstänker att detsamma gäller många användare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

För att detta är UM.

Och UM är en oseriös sajt? Well, jag är i alla fall seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Och UM är en oseriös sajt? Well, jag är i alla fall seriös.

Det som

Liebestraum:

varit awesome med um

är på det stora hela hur jävla tardiga alla varit. Det är det man minns och saknar. Kvalitén gick ner när dåvarande youmeet skulle göra en mer "seriös" sida av det (eller ja, den hade börjat gå ner innan, men det var ungefär då det dog) och nu efter övertagandet har väl saker stämningsmässigt blivit något bättre, men tekniskt sett är det totalkaos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

är på det stora hela hur jävla tardiga alla varit.

Jag förstår. Det hade inte passat mig alls. Men tråkigt för alla som tyckte om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Jag förstår. Det hade inte passat mig alls. Men tråkigt för alla som tyckte om det.

Alltså, det roligaste på länge var ju muppens befrielsefront eller vad de/vi nu kallade sig. Om du såg de trådarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Alltså, det roligaste på länge var ju muppens befrielsefront eller vad de/vi nu kallade sig. Om du såg de trådarna.

Nej. Vad var det? [rolleyes]


   
SvaraCitera