Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar.se på Facebook


Ämnesstartare

uppenbar:

Jag gillar inte facebook, men skaffade det för kanske 1 vecka sedan. Förstår inte riktigt grejen med det men det roligare är väl just det att SÅ MÅNGA faktiskt har det. Alla små töntiga aktiviteter (jämför dethärochdethär med dina vänner! lolz omg omg) är inte riktigt min grej.

Man måste ha facebook och playahead annars kan du inte visa hur många kompisar du har.......
Allt sånt skit är för hipphoppare -.-' "Look at me i got money and friends i'm cool!"


   
SvaraCitera

Jensoman:

Man måste ha facebook och playahead annars kan du inte visa hur många kompisar du har.......

Hemlighet: Jag vet inte ens vad playahead är ...

Och ja, visst känns det lite som du säger, att "titta på mig, jag har 125 vänner". Löjligt.


   
SvaraCitera
Exner

Jensoman:

Man måste

Jensoman:

annars kan du

Gäller det bara för Uppenbar?

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Gäller det bara för Uppenbar?

ja


   
SvaraCitera
zIGGE

Facebook är så löjligt. Dom censurerade "myggans" bröst, för att han visade vårtorna -.- Alla som har sett serien vet vad jag menar <.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DONE!

Skaffade min facebook igår, det är förvirrande för tillfället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ååååh ungdomar på facebook! Kollade just igenom det! 😀

fast fan jag kände inte igen någon... typ bara meis alexander och jeff eklund och dennis och nån annan....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte regga mig på den där skiten. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss_teen:

Jag kan inte regga mig på den där skiten. [sad]

Inte jag heller.

E-mailadressen funkar inte [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man fattar absolut ingenting av facebook nar man blir medlem, men om man ger det lite tid och luffar runt pa sidan blir det riktigt roligt ibland.. okej kanske ente riktigt roligt men tidsfordrivande 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Hemlighet: Jag vet inte ens vad playahead är ...

Det är bara bra! Du har inte missat något! Ett i raden av Lunar-wannabes... med några för och några nackdelar. Inget att ha i alla fall! Inte om man har UM! [love]

Edit: Jag finns redan på Facebook!


   
SvaraCitera

jag finns där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funnits där länge, men går fan inte med i UM-grupp


   
SvaraCitera

Jag är emot facebook. Tacka vettja bilddagboken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*pokar på moderatorerna*


   
SvaraCitera