Aviseringar
Rensa alla

UNGDOMAR.SE polisanmält


Ämnesstartare

Ursprunget till denna historia är ett inlägg som gjorts av EnDumAfrikanskVas med rubriken...

Kille lurade mig, ska jag hugga ihjäl honom?
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=278670

Inlägget gjordes under "Elektronikprylar och Telefoni" 30 dec -09.

Redan efter någon timma gjorde jag ett inlägg i nämnda tråd o ifrågasatte rubriken i tråden o ansåg att h*n borde ändra den då jag inte ansåg att rubriken lämpade sig på ett forum som vänder sig till barn- o tonåringar från 13 år o uppåt. I många fall vet vi dessutom om att det finns en o annan som dessutom är yngre än 13 år eftersom knappast kontrollen från UNGDOMAR.SE är nämnvärt hög.

Bara några minuter efter mitt inlägg där jag uppmanade EnDumAfrikanskVas att ändra rubriken så är det någon hjärntvättad moderator som... RADERAR MITT INLÄGG UTAN NÅGON SOM HELST KOMMENTAR OM ORSAKEN!!!

Vi har låtit några dagar flyta på på grund av helger mmm men droppen kom igår när Sheriffen skapade sin tråd under "Politik och Samhälle"...

Vad ska det här ge för straff?
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=279701

...där jag öppet i tråden visade min avsky för liknande händelser. [mad]Vad händer då? Jo, ånyo blir mitt inlägg bortplockat av en hjärntvättad moderator. [mad]

Då härsknade jag till rejält. Syftar främst på lagen om Yttrandefrihet o Åsiktsfrihet (Yttrandefrihetsgrundlag (1991:1469))
http://www.notisum.se/rnp/SLS/lag/19911469.htm

Gjorde följdaktligen ett massutskick om de två händelserna som nu resulterat i att UNGDOMAR.SE blivit polisanmält. Nästa steg blir kanske att ta kontakt med kvällstidningarna för att få upp händelsen på löpet.

Jag förväntar mig ingen ursäkt utan nu blir det berörda parter på UNGDOMAR.SE som får stå med skammen.

Behöver väl knappast tillägga att den berörda sidan redan är sparad o överlämnad till Polisen.


   
Citera
Ämnesstartare

Vad är brottet då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det du polisanmält exakt? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skojar du? Har du verkligen inget liv?? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla pellejönseri (haha gillar uttrycket) [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahaha, synd att du ej är seriös för någon sådär dum vore fan skönt och ha i världen då slipepr man ha komplex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha, det var ju... knäppt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tog inte upp med en mod eller admin först, för att .. ? [tired][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast... det har inte begåtts något brott?


   
SvaraCitera

mopsen:

hahahahaha, synd att du ej är seriös för någon sådär dum vore fan skönt och ha i världen då slipepr man ha komplex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

någon sådär dum vore fan skönt och ha i världen

du ger mig ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no idea:

du ger mig ångest.

jaså, jag trodde din livssituation tog hand om det.

seriöst nu, citera ej mig mer lämna mig åt min ensamhet asshole


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jaså, jag trodde din livssituation tog hand om det.

det också

mopsen:

asshole


   
SvaraCitera