Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar.se skramlar för Musikhjälpen


mens
 mens

stoner:
Jag är tämligen 100% säker på att inte människan kan påverka vår planet så att vi inte går en ny istid till mötes och innan istiden kommer måste vi ha en ny värmeriod då polerna kommer att smälta helt. Detta har skett åtskilliga gånger sedan vårt solsystem och vår planet bildades för 4,5 miljarder år sedan.

För övrigt är jag faktiskt in till döden trött på alla dessa jävla insamlingar. Vill jag skänka pengar så gör jag det till Cancerfonden-, Hjärt- och Kärlsjuka eller liknande.

vi kan förbättra både nutid och framtid genom att dra ned kraftigt på vår köttkonsumtion, utsläpp, sopsortera etc etc. om alla tänker på dessa grejer så gör det en stor skillnad - vilket även minskar risken för hjärt- och kärlsjukdomar genom ett hälsosammare leverne.


   
SvaraCitera

mens: sopsortera

Vi i Sverige är riktigt bra på att återvinna och sopsortera men däremot är andra länder som bl.a. Kina, Indien och Brasilien är dåliga på det.  Där måste en förbättring ske.


   
SvaraCitera
mens
 mens

My dreams are her:

Vi i Sverige är riktigt bra på att återvinna och sopsortera men däremot är andra länder som bl.a. Kina, Indien och Brasilien är dåliga på det.  Där måste en förbättring ske.

Mjo, även om vi också kan bli bättre.


   
SvaraCitera

Varför klistrar ni trådar...


   
SvaraCitera

Tickstart:
Varför klistrar ni trådar...

för att vara störiga tror jag


   
SvaraCitera

rhffgc:

för att vara störiga tror jag

tänkte på dig när jag skrev det där Rodnar naw hej rufguf


   
SvaraCitera

Tickstart:

tänkte på dig när jag skrev det där Rodnar naw hej rufguf

haha ja, vi verkar vara de enda som blir provocerade. tja. 


   
SvaraCitera

Tickstart:
Varför klistrar ni trådar...

oj glömde, det är för att Göra Skillnad. tar tillbaka mitt första svar för det hade pekat på självmedvetenhet och sådana grejer. 


   
SvaraCitera

mens: vi kan förbättra både nutid och framtid genom att dra ned kraftigt på vår köttkonsumtion, utsläpp, sopsortera etc etc. om alla tänker på dessa grejer så gör det en stor skillnad - vilket även minskar risken för hjärt- och kärlsjukdomar genom ett hälsosammare leverne.

En sak man naturligtvis kan, ska eller måste ta hänsyn till är naturligtvis hur nyttigt det är för människokroppen med det stora köttintag vi onekligen har idag. Men frånsett köttintaget och (o)nyttigheten för människan är detta totalt oväsentligt.

Men frånsett det. Läste för en tid sidan att om man summerar effekten av ALLA fossila bränslen som människan förbrukar per år och då snackar vi alltså om totala förbrukningen dvs egna hem, industrier, bilar mm dvs ALL förbrukning och effekten av dessa under ett år så är effekterna MINDRE av dessa än vad effekten är av ETT rejält vulkanutbrott.

Eller som en paralell...

solenergi_red.png


   
SvaraCitera

stoner:
Jag är tämligen 100% säker på att inte människan kan påverka vår planet så att vi inte går en ny istid till mötes och innan istiden kommer måste vi ha en ny värmeriod då polerna kommer att smälta helt. Detta har skett åtskilliga gånger sedan vårt solsystem och vår planet bildades för 4,5 miljarder år sedan.

För övrigt är jag faktiskt in till döden trött på alla dessa jävla insamlingar. Vill jag skänka pengar så gör jag det till Cancerfonden-, Hjärt- och Kärlsjuka eller liknande.

10153762_10152878072576605_5402720222581


   
SvaraCitera

har också skängt nu ^^ 


   
SvaraCitera

fattar inte.. vene om pengarna har kommit fram.. 


   
SvaraCitera
reben

ändå besviken på er


   
SvaraCitera

hur lång tid tar det innan det dras ? min mamma sa 3 dagar HAHAH, men musikhjäpen slutar ju imorgon typ.. 🙁 !!!


   
SvaraCitera

Det här gick ju sådär va.


   
SvaraCitera