Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsförbundspolitiker förnekar rasism


Kviq
 Kviq

Mångkulturell:

Enligt norsk polis begick invandrare samtliga – 100 procent – av alla överfallsvåldtäkter i landet under de senaste tre åren. Enligt en granskning av Nationaldemokraterna, som gått genom samtliga gruppvåldtäktsdomar i Stockholms län, så är offren uteslutande vita.

och exakt hur många procent våldtäkter reds upp? skulle tippa på kanske 1%, om man räknar med mörkertalet. Antagligen färre.

Så det är ju inga siffror att gå på direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Det är aldrig rätt att slå någon oavsett, men jag har då aldrig sett någon invandrare, mörkhyad som vit, slå en svensk på något sätt. Skällsord och att vilja bråka, ja men aldrig sett det ske.
Snarare har det varit tvärtom, att svensk attackerar invandrare.

Jaså... [surprised]

Vart kan Crypto tänkas bo då? i ett invandrartätt område eller inte? Vilka typer av utlänningar finns det där du bor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Vart kan Crypto tänkas bo då?

har du inte med att göra

Sming:

i ett invandrartätt område eller inte?

nej (inte där jag bodde då)

Sming:

Vilka typer av utlänningar finns det där du bor?

orelevant [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om detta nu är sant så finns det ett ord för det: inkonsekvens. Givetvis är personerna (återigen förutsatt att det föregick så som bloggaren beskrev, vilket jag faktiskt inte har svårt att tänka mig att det gjorde) du korresponderat med riktiga ärkenötter som inte kan tänka logiskt för fem öre. Jag förstår fortfarande inte hur folk kan blunda för det våld som florerar i förorterna, den totalt jävla misslyckade "integrations"politiken som Sverige har fört de senaste åren.

Skulle gärna vilja se klippet du skriver om och läsa lite om bakgrunden dock. Lite svårt att bilda sig en åsikt annars.

EDIT: Oj, tolkade det som att trådskaparen var upphovsmannen pga ölglasögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hugrmunr:

Skulle gärna vilja se klippet du skriver om och läsa lite om bakgrunden dock. Lite svårt att bilda sig en åsikt annars.

http://www.fdesouche.com/117533-t​​as-pas-un-06 [y]

videon visar inget mer än att han slår henne och hon blir nersparkad.
bakgrunden till varför kan man i videon inte se mer än att hon ej vill snacka med killen/göra som killen vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

http://www.fdesouche.com/117533-t​as-pas-un-06 [y]

Usch, blir äcklad av beteendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Förutom att de inblandade hade olika hudfärg, vilket inte säger ett skit.

Det säger ganska mycket, passaro. Fråga: tror du förövarna skulle gjort likadant om offret vore av deras etnicitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Inget pekar på att brottet hade några rasistiska motiv. Förutom att de inblandade hade olika hudfärg, vilket inte säger ett skit.

Som sagt: det skedde i ett område liknande Tensta och Rosengård och därmed är motivet ganska uppenbart.

Kviq:

och exakt hur många procent våldtäkter reds upp? skulle tippa på kanske 1%, om man räknar med mörkertalet. Antagligen färre.

Menar du att tjejer skulle låta bli att anmäla våldtäkter bara för att förövaren var av deras egen etnicitet? Anklagar du indirekt alla våldtäktsoffer för att vara rasister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

nej (inte där jag bodde då)

Bra att du är ärlig och kommer med en massa Bullshit som dom flesta vänstermuppsmåltikultianhängarna brukar komma med. Nu behöver man ju inte ta dina upplevelser på största allvar då du inte satt din fot i ett invandrartätt härbärge och vet hur det är att beblanda sig med dessa.

Crypto:

orelevant [rolleyes]

Nu tar det väl överhand här. Förnekar du även det faktumet att vissa grupper gör mer väsen av sig än andra? [chocked]


   
SvaraCitera
svett

Kviq:

och exakt hur många procent våldtäkter reds upp? skulle tippa på kanske 1%, om man räknar med mörkertalet. Antagligen färre.

Så det är ju inga siffror att gå på direkt.

Jo, det är siffror att gå på. Även om bara 1% (vilket är fel, det är närmare 10-20%) klaras upp så är det anmärkningsvärt att samtliga av dessa 1% är utomeuropeiska invandrare. Det är statistiskt sett helt orimligt, även om alla våldtäkter skulle klaras upp, att det skulle vara någon större skillnad på resultaten. I Sverige är det, enligt BRÅ, fem gånger så stor chans att du blir överfallen av en invandrare från mellanöstern eller afrika än en svensk. I andra länder så är det likadant.

Under dom senaste 5-7 åren har invandringen från mellanöstern/afrika till sverige ökat drastiskt pga av krig i Irak, Afghanistan och Somalia. Gissa vad som också ökat?

Image​​

Bara någon som blivit totalt hjärntvättad av PK-maffian kan hävda att den ökade andelen våldtäkter inte har något med invandringen att göra.


   
SvaraCitera

[sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkvärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svett:

Bara någon som blivit totalt hjärntvättad av PK-maffian kan hävda att den ökade andelen våldtäkter inte har något med invandringen att göra.

Att media älskar historier om någon som råkat få lite oönskad kuk har absolut inget med saken att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Alla svarta är våldtäktsmän"
-Mångkulturell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Nu behöver man ju inte ta dina upplevelser på största allvar då du inte satt din fot i ett invandrartätt härbärge och vet hur det är att beblanda sig med dessa.

Då jag själv är invandrare och har hängt en hel del med invadrare förr och nu börjat igen så tror jag nog att jag vet [rolleyes]

Sming:

Nu tar det väl överhand här. Förnekar du även det faktumet att vissa grupper gör mer väsen av sig än andra? [chocked]

Punkare gör inte väsen av sig? Nazister gör inte väsen av sig?
Kristna gör inte väsen av sig?
I princip alla grupper i samhället som är minoritet gör väsen av sig


   
SvaraCitera