Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsgårdar


Ämnesstartare

Jag och min vän vill träffa nya människor osv, och undrar om någon vet en bra undomsgård? det är lätt att söka på internet, men dom gårdar vi kommit till har varit stängda eller tomma.
Skulle gärna få tips om något ställe det finns folk på


   
Citera

ElinAhl:

undomsgård

gå in på kommunens hemsida och kolla efter fritidsgårdar så får ni den infon ni behöver. alt googla "fritidsgård + kommunens namn"


   
SvaraCitera

Vilken stad eller stadsdel bor ni i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo men då vet vi ju inte om det finns folk där eller inte...


   
SvaraCitera

Sen kan ni ringa till dem gårdarna ni fått tag i och kolla när de har öppet 😛
just nu har de väl stängt tills nästa vecka vet iaf att fritidsgården i min stad har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej vi bor i stockholm 😉


   
SvaraCitera

finns det såna trodde alla var nedlagda [blush]


   
SvaraCitera

Politikerna har gjort dom lite svåra att få tag på och hitta mm


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

ElinAhl:

okej vi bor i stockholm 😉

Stockholm är rätt stort, precisera. [no-no]


   
SvaraCitera

Fritidsgårdar är inget bra ställe att träffa nya människor. Det är bara fullt av dryga människor som hänger runt på sådana ställen.


   
SvaraCitera

Sming:

Fritidsgårdar är inget bra ställe att träffa nya människor. Det är bara fullt av dryga människor som hänger runt på sådana ställen.

Kan delvis hålla med dig men det är långt ifrån enbart sådana ungdomar där.

MVH blivande fritidsledare


   
SvaraCitera

Knarko:

Kan delvis hålla med dig men det är långt ifrån enbart sådana ungdomar där.

Sant. Men tillräckligt många drygfanskap för att inte vistas där enligt mitt tycke. På dom fritidsgårdar jag hängt på verkar det mest vara ungdomar som har problem hemma med sin föräldrar och kommer dit för att slippa vara med dem.


   
SvaraCitera

Sming:

På dom fritidsgårdar jag hängt på verkar det mest vara ungdomar som har problem hemma med sin föräldrar och kommer dit för att slippa vara med dem.

På dem jag varit på så är det inte särskilt många sådana men de finns såklart.
Ska de inte få ha en fristad om de har det jobbigt hemma med föräldrarna?


   
SvaraCitera

har folk verkligen problem med sådant här?
sick


   
SvaraCitera

Sming:

Fritidsgårdar är inget bra ställe att träffa nya människor. Det är bara fullt av dryga människor som hänger runt på sådana ställen.

Verkligen inte, har träffat jättetrevliga människor på dem! Har t.o.m. varit med och drivit en. [cool]


   
SvaraCitera