Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsjobb?!


Ämnesstartare

Nevon:

Detta gäller speciellt för personer under 18 år.

Jag har aldrig testat att söka jobb som minderårig, så det kan jag inte uttala mig om, men jag kan tro att det förhåller sig som du säger.


   
SvaraCitera

lillsulf:

får mitt barnbidrag varje månad, men det räcker aldrig

Var gör tjejer av alla pengar?


   
SvaraCitera

Sarcasm Ahead:

Var gör tjejer av alla pengar?

Stoppar upp i fittan alternativt handlar mycket kläder och smink.


   
SvaraCitera

lillsulf:

Jag bara undrar om nån har nått tips... Helst ett helgjobb, och typ på vardagskvällar...

Bor du i en lite större stad är det inte så svårt att få jobb. Beror på hur kräsen du är bara...


   
SvaraCitera

sätt upp en lapp [crazy] skriv vad du kan hjälpa till med, typ handla gå ut med hunden, kratta gräsmattan eller nått xd hahah, jag vet. Jag är inte så smart xd Jag sålde jultidningar, fick typ 3000 i pengar! Behöver nästan inte göra nått, (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Telefonförsäljare kanske. Skitjobb men ändå pengar. Men se upp för vissa företag är oseriösa och vissa ger inte fast lön.

Jag vill också ha mer pengar men jag tänker så här. Om jag nu ska jobba tre dar i veckan kommer jag typ ändå inte ha tid att använda dem eftersom mycket av tiden är jag i skolan eller tränar. Och du får ju barnbidraget så din familj verkar ju inte vara så fattig att du måste hjälpa till på annat sätt. Men visst vore det gött att åka på solresa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera