Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsmottagningen


Ämnesstartare

Har UMO öppet på höstlovet också? Googlat överallt och hittar inga svar, frågat alla mina kompisar också men ingen vet. Känns så onödigt om man åker dit och så är det stängt.


   
Citera

Det har de nog, höstlov gäller ju bara elever, inte allmänt i Sverige för alla.


   
SvaraCitera

Mitt tips är att du ringer din lokala ungdomsmottagning och frågar. Du hittar kontaktuppgifter här:  http://www.umo.se/Att-ta-hjalp/Ungdomsmottagning/Hitta-din-mottagning/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Det har de nog, höstlov gäller ju bara elever, inte allmänt i Sverige för alla.

Satt och funderade på det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Mitt tips är att du ringer din lokala ungdomsmottagning och frågar. Du hittar kontaktuppgifter här:  http://www.umo.se/Att-ta-hjalp/Ungdomsmottagning/Hitta-din-mottagning/

Försökt ringa men dom har tydligen speciella tider man måste ringa på, och eftersom att kom på iden att åka dit idag så kommer dom knappast hinna svara på mitt mejl ;(


   
SvaraCitera

Jag tror att om de skulle ha stängt i en hel vecka under höstlovet så hade de informerat om det på hemsidan! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Jag tror att om de skulle ha stängt i en hel vecka under höstlovet så hade de informerat om det på hemsidan! 

Tror jag med, står ju ingenting om höstlovet. Aja får åka dit och kolla, om dom har stängt så känns det väl onödigt men men


   
SvaraCitera

Honduvett:

Försökt ringa men dom har tydligen speciella tider man måste ringa på, och eftersom att kom på iden att åka dit idag så kommer dom knappast hinna svara på mitt mejl ;(

I så fall kan du testa att ringa till kommunens växeltelefon. De borde veta!


   
SvaraCitera

Hade det varit stängt hade de skrivit det på hemsidan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Hade det varit stängt hade de skrivit det på hemsidan 🙂

Jo får hoppas det haha


   
SvaraCitera

Honduvett:

Jo får hoppas det haha

Är 90% säker, vet att det brukar stå om jul och midsommar osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom hade öppet så det gick fint 🙂


   
SvaraCitera