Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsmottagningen!


Ämnesstartare

Jag är nyfiken, vad har ni för roliga historier om era besök på ungdomsmottagningar/sesam? Jag glömmer aldrig när jag såg ett föredetta par träffas igen i väntrummet. Haha, vansinnigt stelt. 


   
Citera

Aldrig varit där tror jag Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Aldrig varit där tror jag Galen

bra, då hoppas jag att du skyddar dig, alternativt inte har sex.


   
SvaraCitera

Är inte kvalificerad att få besöka den


   
SvaraCitera
reben

en gång fick jag gå med mitt urin genom en ganska lång korridor de va skämmigt


   
SvaraCitera

Det har aldrig hänt något roligt när jag varit där. Mindre roligt att jag missade min förra tid för att få ut nya recept på p-piller och trots att jag ringde och ringde för att kunna avboka utan framgång, så fick jag en faktura på 100:- för missat möte.


   
SvaraCitera

två snubbar som skrek om att de ville ha grande-kondomer

en gammal kompis vars flickvän skulle testa sig för könssjukdomar

har också fått reda på att man inte får könssjukdomar om man inte är bög eller invandrare 

🙂


   
SvaraCitera

var där pga trodde jag var gravid en gång. fick ett litet skäll och fula blickar men d gick bra


   
SvaraCitera

fast inget av d var kul eg..


   
SvaraCitera

var också där med en vän som trodde hon va gravid. hon fick större skäll än vad jag fick. förstår ej varför de ska lägga sig i ens


   
SvaraCitera

ditt bästa jag: har också fått reda på att man inte får könssjukdomar om man inte är bög eller invandrare 

🙂

Även om man har sex med en bög-invandrare? Skadeglädje Vad praktiskt....


   
SvaraCitera

ne inte kul..


   
SvaraCitera

FruLiten:
Det har aldrig hänt något roligt när jag varit där. Mindre roligt att jag missade min förra tid för att få ut nya recept på p-piller och trots att jag ringde och ringde för att kunna avboka utan framgång, så fick jag en faktura på 100:- för missat möte.

Får man inte maila dom? 🙁 dåligt


   
SvaraCitera

kukoxo:
var också där med en vän som trodde hon va gravid. hon fick större skäll än vad jag fick. förstår ej varför de ska lägga sig i ens

varför skäll??? 


   
SvaraCitera

space:

Även om man har sex med en bög-invandrare? Skadeglädje Vad praktiskt....

?


   
SvaraCitera