Aviseringar
Rensa alla

ungkarl suger...


Ämnesstartare

The Saviour:

Ljög om att jag var kändisadvokat...gick åt helvete ändå

Du är inte tillräckligt trovärdig.[no-no]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

The Saviour:

hur menar du?

The Saviour:

hororna

fast det skulle ju kunna vara så att du bara är en creepy dude utan utstrålning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Du är inte tillräckligt trovärdig.[no-no]

hade dyr skjorta på mig, kan väl inte bli mer trovärdigt

SLCD:

fast det skulle ju kunna vara så att du bara är en creepy dude utan utstrålning.

NEEEEEEEEEEEJ för när jag var 18 var jag ladies man! det hade varit en helt annan situation om jag aldrig blev 19 och gammal gubbe, ska ändå dö när jag e typ 30, FAN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

hade dyr skjorta på mig, kan väl inte bli mer trovärdigt

Det handlar om utstrålning, inte skjortor.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

The Saviour:

NEEEEEEEEEEEJ för när jag var 18 var jag ladies man! det hade varit en helt annan situation om jag aldrig blev 19 och gammal gubbe, ska ändå dö när jag e typ 30, FAN!

Oj är du 19? Nejmen då är allt det roliga över och ditt liv har halkat in på den slippriga vägen utför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Oj är du 19? Nejmen då är allt det roliga över och ditt liv har halkat in på den slippriga vägen utför

nu är jag som alla andra som närmar sig 20, blir utnyttjad av småtjejer som vill att jag ska köpa ut sen skiter de i en och ligger med nån som är ung och snygg, varför leva när det ändå bara kommer bli tråkigare?


   
SvaraCitera

The Saviour:

varför leva när det ändå bara kommer bli tråkigare?

brist på sex är inte samma som tråkigt liv...
finns roligare saker än sex att utföra när man är äldre, mer...lättillgängliga saker med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

brist på sex är inte samma som tråkigt liv...

de 5% som fattas för att jag ska fulländas är ett fruntimmer, jobb har jag, bil har jag, pengar har jag men ÄNDÅ ska det gå åt helvete! hade ju en period när jag iaf fick lite white trash horor som man ångrade sig dagen efter att man spände bågen i men nu får jag verkligen INGENTING!


   
SvaraCitera

The Saviour:

de 5% som fattas för att jag ska fulländas är ett fruntimmer, jobb har jag, bil har jag, pengar har jag men ÄNDÅ ska det gå åt helvete! hade ju en period när jag iaf fick lite white trash horor som man ångrade sig dagen efter att man spände bågen i men nu får jag verkligen INGENTING!

2bad bro


   
SvaraCitera

Äh men internet dejta lite då. Så svårt är det inte att hitta villiga fjortisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Äh men internet dejta lite då. Så svårt är det inte att hitta villiga fjortisar.

tja ska vi gå ut ikväll?


   
SvaraCitera

The Saviour:

tja ska vi gå ut ikväll?

Är inte en villig fjortis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Är inte en villig fjortis.

kan du hitta några då? wingman

Dold text: skicka deras um-sida i pm[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade ju allt, pengar, fräscha kvinnor, kroppen, brännan, men allt sånt där försvann och jag har slösat bort min potential.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

text

jag har fnissat åt din text de senaste 10 min:en, du är rolig ;D


   
SvaraCitera